Gå til innhold

Tuning av 1.6 liter....

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Celeborn

passer kassa til 1.5 d a..?

1,5 er jo 020 fra Golf I, vet ikke helt hvordan det går om hverandre. Ta en titt på ETKA så finner du nok noe som passer.

Gutta som kjører på kleine reifen bruker vanligvis 4+E tror jeg.

Bra aks og "overdrive" for motorveien.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Celeborn

Sats i så fall på en g60... VR6 er altfor tung for en golf 2... Har satt i en 1.8 selv i min 1.6, gjort på et par kvelder uten for mye klunder :) Har lyst til å prøve med kassa til en 1.3 diesel for å få litt ordentlig aks ;)

For tung? I tyskland er det visstnok veldig populært å sette VR6 inn i div. Golf'er... tilogmed Golf 1, så da vil jeg ikke tro den er for tung for Golf 2....

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

For tung? I tyskland er det visstnok veldig populært å sette VR6 inn i div. Golf'er... tilogmed Golf 1, så da vil jeg ikke tro den er for tung for Golf 2....

Det er ikke at golfen ikke tåler vekten.Karosseriet knekker ikke sammen.Men tyngdepunktet blir for tungt foran og dermed helt jævlig kjøreegenskaper...

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Er nok ike noe problem med vr6 motor på motorbanen i tyskland men på norske svingete veier eller banekjørin så er det nok ikke noe serlig..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

nei, AXION jeg mente ikke det........ håper alle andr også skjønte det??? men en kvassere kam, og en annen topp, pluss gassere.....funker det jo (men det er jo ikke akkurat billig men gassere da) ellers så kan du jo selge bilen å kjøpe en gti 16v

Det var da endelig bra:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider