steffen_b Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Nå ser det da altså ut som jeg endelig skal få amazonen litt lengre ned mot bakken.. ( refererer til bildetråden ;) ) Det er ikke de helt store høydene det er snakk om, ser for meg senk på rundt 30 mm. Bare for å slippe det store tom-rommet over felgene.. Noen som har noen erfaringer hvordan bilen vil oppføre seg med orginal-dempere og 30mm? Eventuelt hvor lenge dette holder? Ser at Eiker har amazon fjører på 40mm, men vet noen om det vil passe med 30mm 142/144 fjører for 67-72 på en 66 amazon ? -Steffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Kjører på Lesjöfors (30mm), dog ikke originale dempere men noe Gabriel-greier. Ruller med 15" Cragar-felger med lite gummi, og bilen er langt ifra lav. Noen som har erfaring med de 40mm-fjørene som nevnes over her, eller har annet forslag på fjær/demper-oppsett som gir mer akseptabel høyde? Slik den er nå er den verken spesielt lav eller stiv ihvertfall... Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Ingen som har senka amazon her inne? Eller er det kun Black and decker senking det går i? :hello: Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Ingen som har senka amazon her inne? Eller er det kun Black and decker senking det går i? :hello: Jeg hadde 30mm først men den var jo like høy, så det var jo bare en utvei... Langt inne i skapet lå den gode gamle vinkelsliperen:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg