EyeLid Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Vel, mulig det er fler enn meg som har sans for ekte rallybiler. 5min WRC film Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 wrc huyndai er meget fet den.. synd den ikke innfridde i det hele tatt og ble stort sett ble frakjørt grundig.. Men fin er den.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Noen som vet hva den første sangen i filmen heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Er ikke det gode gamle Fluke - Atom Bomb? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Er ikke det gode gamle Fluke - Atom Bomb? jepsi pepsi OT: kul Audi-side du har Eyelid. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 var ikke den nei. det er den som er nesten helt i førsten. når kjøringa starter?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 hyundai har ikke fått til mye, men den wrc bilen der liker jeg faktisk.. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 OT: kul Audi-side du har Eyelid. Takk takk! Fin lyd på endel av filmklippene iaff :m'm: Kommer mer etterhvert. hyundai har ikke fått til mye, men den wrc bilen der liker jeg faktisk.. Helt enig! En WRC bil kan vel ikke sammenliknes med en gatebil pga spesielle deler osv, mangler "særpreget". Men WRC Accenten har fine linjer! Siklet mye på en slik som var på Autofil-messen på Lillestrøm. Men, Kid-A kjørte sølv-Poloen fortsatt, så det er vel NOEN år siden :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Tror fortsatt brødrene Kolberg har en slik bil stående Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg