Amatør1 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Jeg tenkte jeg skulle bestille bilpleieprodukter fra Autogeek, da jeg ser at det er mange andre her som gjør det. - Men jeg lurer på hva jeg skal fylle inn i "State" og "Zip code" rutene i innregistreringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 state= fylke zip code= postnr :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør1 Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Takk! Du er et geni!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Takk! Du er et geni!! Det skal visst ikke så mye til for å bli genierklært i disse dager...:-) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg