truhaa Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Gikk alt i orden hos C.C.S? Har du kjøpt Microfiber fra Duragloss? De var ikke helt på høyde syntes jeg, men det kan være du syntes de er bra, la igjen litt "lint" dvs små hår, og drying towelet ble tungt å jobbe med samt at det ikke trakk til seg vann så bra som water magnet el guzzler.. Det andre er prima saker....Samt at det gikk vanvittig fort fra c.c.s mht forsendelse (fedex) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør1 Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Jo, jeg tror alt er på stell. Fikk en e-post fra CCS: Hello, Thank you for your order,we do not charge tax on shipmrnts to Norway, but would you like me to advise you on the shipment cost before we send? Kind regards Steve Barrell Jeg svarte ja på å få vite kostnadene hit til Norge, før de sender bestillingen. Toll og moms kommer vel oppå prisen de oppgir, vil jeg tro? Ellers bestilte jeg Microfiberklutene der også ja. Greit å kjøpe alt på et sted, synes jeg. Om de slipper litt hår, så er det greit for meg. Det er jo tross alt en familiebil, og ikke noe showbil. Sugeevnen til "drying towelet" har jeg ikke peiling på. Hvis jeg ikke blir fornøyd kan jeg jo prøve noe fra Meguiars. Jeg mangler jo Clay enda også. Det tipper jeg at jeg kjøper til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Bare hold MF unna vinduene dine, dritt å seg på de håra etterpå...he he Ja Steve ordner opp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg