Ludwig Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hva syntes dere om denne stylingen: http://www.lumma-tuning.de/ Noen som kunne "satt" den på for meg ved hjelp av Photoshop? Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 den var fet.. men du må kjynte deg da.. sånn at du blir den første med den stylingen på en polo her... tror ikke det er noen som har den ennå er til lands... :) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Ja forter meg alt jeg kan jeg, men jeg tror nok ikke at jeg er ferdig før sommeren kommer igjen.. Det koster jo spenn å.. Målet er å få den stylinga... 250-300hk (asså ny motor ;) ) Kan bli bra det her Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hva med å sette et litt mer realistisk mål ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Det er ett realistisk mål! Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Ludwig Ja forter meg alt jeg kan jeg, men jeg tror nok ikke at jeg er ferdig før sommeren kommer igjen.. Det koster jo spenn å.. Målet er å få den stylinga... 250-300hk (asså ny motor ;) ) Kan bli bra det her haha.. lermegihel eg.. ganske vitsi me ein polo 6N så du ikkje kan kjøra.. ska du ha 250-300hp så e det VR6 Turbo maskin så må te.. å eg vedde sokkane mine på atte du aldri får te noe sånt.. :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Gou haha.. lermegihel eg.. ganske vitsi me ein polo 6N så du ikkje kan kjøra.. ska du ha 250-300hp så e det VR6 Turbo maskin så må te.. å eg vedde sokkane mine på atte du aldri får te noe sånt.. :rolleyes: Det finnes lettere måter enn å ødelegge bilen med VR6 Turbo. Har du hørt om 16v turbo? Går lett 160 hk i 100 hk motoren uten store endringer. 250 hk ut av den er ikke noe problem Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Kjøreegenskapene blir vel temmelig fucked med VR6 (Jøss, når begynte jeg å bry meg om slikt?) Folk jeg har skravla med som har montert VR6 i Golf II sier bilen blir for framtung. Men det er da kuult å sette seg høye mål, bare man klarer å oppnå dem! 300 hk når du ganske lett med en TT 225-motor med større turbo og IC. Og du sparer en hel haug kilo i forhold til VR6 Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Greit at de går ann - men han blir den første med et slikt prosjekt i norge ? Og håper han har en meget rik far ... så får vi kanskje se dette også ... forsvinner over 50 k for motor - så kan man begynne med bremser - og til slutt sitter man igjen med noe som må bygges om før hver eu kontroll hvis man bruker skikkelig verksted ( forstår ikke vitsen med vennskapp - kjenskap på eu - det er for faen din egen sikkerhet det går utover ... ) og til slutt så kan du bare glemme å få hele sulamitten godkjent hos bilstilsynet ... Men stå på - hvis du mener målet ditt er realistisk - så stå på - syntes det er drit stilig hvis noen gjør noe slikt ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Sonick Greit at de går ann - men han blir den første med et slikt prosjekt i norge ? Og håper han har en meget rik far ... så får vi kanskje se dette også ... forsvinner over 50 k for motor - så kan man begynne med bremser - og til slutt sitter man igjen med noe som må bygges om før hver eu kontroll hvis man bruker skikkelig verksted ( forstår ikke vitsen med vennskapp - kjenskap på eu - det er for faen din egen sikkerhet det går utover ... ) og til slutt så kan du bare glemme å få hele sulamitten godkjent hos bilstilsynet ... Men stå på - hvis du mener målet ditt er realistisk - så stå på - syntes det er drit stilig hvis noen gjør noe slikt ... Ikke noe en liten Tysklands tur ordner Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Skal bruke Tyskland flittig, er bare ett mål... Fornøyd visst jeg bare får 150-200hk også jeg.. Rik far ja, ja det hadde vært noe.. Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Polo Classic Det finnes lettere måter enn å ødelegge bilen med VR6 Turbo. Har du hørt om 16v turbo? Går lett 160 hk i 100 hk motoren uten store endringer. 250 hk ut av den er ikke noe problem "VR6 maskinen må te" .. ok.. den va litt feil skreve , men eg skreiv den posten kl 7 i dag tideligt :rolleyes: å når han ikkje tror han klare å betala styling te bilen før te neste sommar.. då sko ein tru atte han hadde kje penger te motor.. å et par post`s nerforbi så e plutseligt 150-200hp ok.. tvile på fyren vett ka han snakke om.. å 16v Turbo.. ja.. då bør han jaffal konna skru.. (må seff skru me vr6 turbo å andre lignendes galskap av motorar i polo) men.. han får legga ut ein ny "thread" når han har fått te 250-300hp i bilen :cool: LYKKE TE :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Jeg skal ikke sette det på før til sommeren mener jeg.. er ikke noe vits i å brøyte snø hele vinteren. Du får tro hva du vil, trenger ikke ha peil, bare ha penger og folk til å gjøre det.. skal legge ut en ny Post når jeg er ferdig jeg.. Ludwig Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Ludwig Jeg skal ikke sette det på før til sommeren mener jeg.. er ikke noe vits i å brøyte snø hele vinteren. Du får tro hva du vil, trenger ikke ha peil, bare ha penger og folk til å gjøre det.. skal legge ut en ny Post når jeg er ferdig jeg.. Ludwig legg me ein kopi av bil lånet ditt o då.. ska du ha folk te å gjøra alt.. så.. tja.. eg hadde ikkje betalt det for dg :D å ein bil ska reflektera ka ein person har klart å gjøra sjølv.. ikkje ka ein kan ska låna seg peng te.. men som sagt.. LYKKE te Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Gou legg me ein kopi av bil lånet ditt o då.. ska du ha folk te å gjøra alt.. så.. tja.. eg hadde ikkje betalt det for dg :D å ein bil ska reflektera ka ein person har klart å gjøra sjølv.. ikkje ka ein kan ska låna seg peng te.. men som sagt.. LYKKE te Har du laget stylingen din selv? Har du laga felga dine selv? Har du lakkert bilen selv, blanda fargen osv? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg