Ludwig Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Det hele kommer jo ann på hvor mye folk gidder å legge i bilen sin det vel.. jeg innrømmer gjerne at jeg ikke har peil på bil jeg, men jeg vet åssen jeg vil ha bilen min og det holder.. Koste hva det koste vil.. Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 fin styling det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Gou "VR6 maskinen må te" .. ok.. den va litt feil skreve , men eg skreiv den posten kl 7 i dag tideligt :rolleyes: å når han ikkje tror han klare å betala styling te bilen før te neste sommar.. då sko ein tru atte han hadde kje penger te motor.. å et par post`s nerforbi så e plutseligt 150-200hp ok.. tvile på fyren vett ka han snakke om.. å 16v Turbo.. ja.. då bør han jaffal konna skru.. (må seff skru me vr6 turbo å andre lignendes galskap av motorar i polo) men.. han får legga ut ein ny "thread" når han har fått te 250-300hp i bilen :cool: LYKKE TE :rolleyes: Kan de vennligst skrive på riksmål?;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 150 -200 er realistisk :) Stå på ... Back to topic - trenger ikke ødelegge tråden hans mer nå .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Takk takk Sonick.. Vi treffes på Gatebiltreffet neste år tenker\håper jeg :) Skal dit dersom det passer iallefall Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Ludwig Takk takk Sonick.. Vi treffes på Gatebiltreffet neste år tenker\håper jeg :) Skal dit dersom det passer iallefall Hehe, jaja Erik, nå har du ertet på deg masse folk her gitt......;) Får satse hardt nå du ja, det planlegges flere Polo prosjekter rundt om i Grenland vettu...... :D Stå på iallefall! Vi snakkes! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Koste hva det koste vil!! Hørtes bra ut dette her, blir spennende se til sommeren hvordan det blir å hvilken motor valget faller på. Må da være bra gå for en liten lett å effektiv motor forhold til en stooor doooooooven VR6 ! LYKKE TIL Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Beholder du fargen el har du andre planer der ? Å hvilke hjul går du for ? Forresten ja =o) 300 er vel like realistisk som 200 ? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Beholder fargen ja, felg er jeg usikker på ennå.. Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Bare vær flink å poste underveis du, så stopper du fort kjeften på de som tviler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Den dagen han poster bilder slik som Polo4RS3 gjorde i sin tråd slutter nok de fleste å tvile ja ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Jonte Har du laget stylingen din selv? Har du laga felga dine selv? Har du lakkert bilen selv, blanda fargen osv? aah.. må skriva alt rett fram her.. ska me se koss eg kan omformelera meg.. "Det du har råd te/får te sjølv" e liksom litt mer meint på.. "Montering.. , skruing(å få hjelp e seff ok) , men dei så holde skikkeligt seriøst på levere kje bilen inn å seie "eg vil ha 200-300hp).. bytt motor dokke.. e vel halve vitsen å prøva å ikkje få alt te å fungera.. men men.. forskjellige meiningar.. men grunnen te atte denna tråden blei starta va p.g.a han tok et laust tall å sa "det vil eg ha i poloen min".. uten å henvisa te ka motor han ville ha.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by brooom Beholder du fargen el har du andre planer der ? Å hvilke hjul går du for ? Forresten ja =o) 300 er vel like realistisk som 200 ? enklara å få 200 i motsetning te 300 (jaffal når han ska levera bilen inn for alt).. å få 200 hest i polo e kje så utroligt.. 1.4ltr 16v <-- modifisera te 1.6ltr , chip.. eksos/filter.. kompressor kit`et te nitrwkl å småting.. så nærme ein seg styggeligt.. men 300 går seff ann.. 300 hest å du ska levera inn alt så vil det jo nærma seg styggeligt 100k sko ein tru.. (kommer ann på brukte turbo/komp. å andre deler seff..) men som sagt.. LYKKE TE Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by brooom Koste hva det koste vil!! Hørtes bra ut dette her, blir spennende se til sommeren hvordan det blir å hvilken motor valget faller på. Må da være bra gå for en liten lett å effektiv motor forhold til en stooor doooooooven VR6 ! LYKKE TIL stor å doven VR6.. tja.. kan diskuteras.. men det eg snakte om va VR6 Turbo , å når du kalle den doven.. tja.. då tvile eg på du har sotte på ein , for VR6 Turbo går aldeles jæveligt :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Kid-A Kan de vennligst skrive på riksmål?;) riksmål ? what ? :D :rolleyes: :cool: :op Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg