PoloBoy Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Gou riksmål ? what ? :D :rolleyes: :cool: :op Litt off topic, men det er ikke lettere å samle alle innleggene`ene dine i ETT innlegg da....!?? Kan vel ikke være SÅ vanskelig for en som gjør ALT selv...!?;) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Dette ble en langt tråd gitt... Vi er engasjerte iallefall.. Det er jo bra? Jeg kommer til å gjøre som planlagt med bilen samme F hva dere negative folka her inne sier... Det er nesten som om jeg må føle meg teit fordi jeg ikke har peil på bil.. Skulle jeg ha fixa motoren selv, så hadde jeg faen ikke fått den på veien før hundre år skifte.. Det er faktisk ikke alle som har så utrolig god peiling på bil som enkelte av dere.. Jeg syntes det er gøy å bygge (ja som dere ville sagt, betale for å få noen til å gjøre ALT for meg) Jeg velger alt jeg skal ha, kan da vel ikke være noe problem for dere (enkelte) at jeg betaler for å få ting gjort bra, isteden for at jeg skulle gjort det selv, da hadde den sikkert sett ut som en skjev olabil. - Stadig blid Ludwig - ;););) Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Just spend some money man!!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Ludwig Dette ble en langt tråd gitt... Jeg kommer til å gjøre som planlagt med bilen samme F hva dere negative folka her inne sier... Typisk forumfenomen det der gitt:rolleyes: Bygg den bilen du vil ha, og gjør det på din måte;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Gou riksmål ? what ? :D :rolleyes: :cool: :op Sikkert sløvt av meg, en jævla lat snørrhoven drittlending. men postene dine på dialekt blir så tunge å lese at jeg ikke gidder:( Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by PoloBoy Litt off topic, men det er ikke lettere å samle alle innleggene`ene dine i ETT innlegg da....!?? Kan vel ikke være SÅ vanskelig for en som gjør ALT selv...!?;) hæhæ når jeg leser post`er så blir jeg litt engasjert.. men igjen.. lykke te Ludwig for penger så kan alt fiksas.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 ;);) Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Shalom! jeg er enig at det er litt søkt med så mange hk i en Polo,en jeg skulle akkurat til å skrive det Jonte skriver, det er ikke ALLE som har bil som hobby/livs-stil som KAN ALT om bil............ (men å ta opp fett lån for å style bilen,DET er hjernedøtt) Men HEIA Ludwig(kameraten til Poloboy regner jeg med) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Ja kompis av Poloboy.. Hvem har nevnt lån? Ikke jeg... ;) Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 neida du nevnte ikke lån,men jeg ville bare poengtere det siden det var snakk om å betale for at andre skal gjøre det for sånne som deg og meg(hørt om et par som har tok opp ekstea lån og krasja ikke lenge etter=genier) Sjekka ut Lumma sida,det var fett,men jeg syntes ikke bakfangeren var no fin og skjørtene var for "firkanta",MEN frontfangeren skulle jeg gjerne hatt!!! Stå på! (Sees kanskje i Larvik) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 men siden adr ikke funker herfra,hvorfor ikke bare legge inn et bilde(poenget er at jeg kan LITE data og har nå lært litt de siste ukene ved å prøve og feile litt) Here it comes..................! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Jeg tenkte faktisk ikke på det.. Tuuusen takk PoloDude! :p Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 synes personlig IN tuning fangeren er penere evt moddet orginalfanger med TT eller 6NF gitter... [in-tuning fanger]http://www.in-tuning.de/galerie/polo6n-.htm[/url] Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by PoloDude men siden adr ikke funker herfra,hvorfor ikke bare legge inn et bilde(poenget er at jeg kan LITE data og har nå lært litt de siste ukene ved å prøve og feile litt) Here it comes..................! ka lippa e det ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Ka? Kor? Eh mener du Lumma-tuning? Hvis det er det du mener se begynnelsen av tråden...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg