Carrera GT Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Heisann!! lenge siden noen har dratt igang en konkurranse, så jeg tenkte jeg kunne gjøre det... Bilen du skal modde: En Lexus IS250 http://www.netcarshow.com/lexus/2005-is250_european_version/1600x1200/wallpaper_02.htm hvis den bilen ikke er bra nok for deg, kan du velge selv, men helst den bilen.. Fristen er 15 August... bare legg ut WIP's Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Modd hvilken bil du vil da vell Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 nettopp ferdig med en modd så jeg blir med... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 jeg er med. hehe. jeg vinner jo ikke akkurat da. men jeg kan da lage en;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Modd hvilken bil du vil da vell da blir jo poenget med konkuransen litt borte da hvis vi ikke modder samme bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 syns bildet var litt dårlig.. :well: så jeg er ikke med Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 syns bildet var litt dårlig.. :well: så jeg er ikke med da er det jo lettere. for da må ikke alt være helt 100% for att det skal se bra ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 da er det jo lettere. for da må ikke alt være helt 100% for att det skal se bra ut... humm.. delte meninger skjønner jeg.. ;) hehe Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 humm.. delte meninger skjønner jeg.. ;) hehe ja det er nokk det. men du skal få modde den bilen du vil du, men jeg skal værtfall være med i konken ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Får se om jeg legger ut noe resultat. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollywood Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Noen regler, eller krav? Kanskje jeg legger ut, så det først nå. Edit: inspirasjon? OBS! Det samme bildet, bare ferdig mod'et. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 nei, regler? IKKE STJEL, VÆRE FERDIG I MORGEN!!! frist: 15 August Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 jeg har ikke gjort så mye med den. men jeg kan da slange den ut... Mod: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 har gjort noen små forandringer på paint... så d er ikke så brae mod`s : http://s172.photobucket.com/albums/w13/tpower-bilda/?action=view¤t=lexusis200bak222.jpg[img/] hvis d er bare :redxpoke så logg inn får å se;) (trur d funker da) Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traskas Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg