Carrera GT Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Da er fristen ute! Legg ut bilder! Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 jeg ville bare komentere en ting på den bilen. du har lagd alt så det ser ut som en reel dragster. åsså har du tatt helt bort luft inntak? håper ikke den er kompressor matet... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Frogg_Frost: Pen Front på bilen, pent arbeid! Traskas: Kjempe modd! men ikke så nøye! tpower: ser ikke noe bilde, jeg...:S Vi kan ta en avstemning! Traskas vs. Frogg_Frost Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traskas Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Likte Hollywood sin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Mitt Bidrag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Likte Hollywood sin :) hollywood? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 hollywood? å. nå så jeg hans. da er det vell ikke noe å lure på lenger. han er vell vinneren... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 hollywood har ikke modda noe, han har kommet med inspirasjon, den er fra http://www.digimods.co.uk vinneren trekkes 19. august! Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg