DavidK Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Hei, spotta en svart S13 med masse hvite dekaler i Kragerø rundt 9.00-9.30 tiden idag. Fikk bare sett den sånn fort bakate, men så noe grom ut :) Kom også en helt svart Dodge Viper cab, den nyeste modellen tror jeg. Med prøve skilter. Noen som har noe info om de ? hvor de holder til, bilder, specs osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Den svartevetjeg ihvertfall :) 200sx S13, matt svart. Eieren heterHåkon Barland vel, bruker den som reklame bil for firmaet Mag Protection http://www.magprotection.com :) fra Kragerø Ellers er den Viperen også sett i kr.sand fler steder og ganger i det siste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Oki, kjekt å vite :) Kommet en del kule biler i Kragerø i det siste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 tror pengene henger løst rundt forbi. dukker opp biler alle veier :) nesten så det er farlig å ut å kjøre. øynene er alle andre steder en på veien. hehe --håper det er ok at jeg bruker dette bildet, fant ikke igjen de jeg knipset sistvi møttes :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 hehe, ja det er helt korrekt! :) Tok dette bilde på Gatebil i Kristiansand idag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg