Morgis Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Hei. Befinner meg nå i Thailand hvor jeg vurderer sterkt å ta meg en tattovering. Vurderte noe så primitivt som en V8-logo, men trenger gode skisser av denne. Noen som har gode forslag eller logoer med litt dimensjoner som kan brukes som mal? Vurderer en eldre V8er logo men kan også vurdere Scania 8-er logoen. Forslag og formeninger? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Kan du ikke heller tattovere en V8-motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 blir for voldsomt syntes jeg. skal bare ha noe enkelt noe på overarmen ellern oe Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holden Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Tatover "350 CID". Passe kryptisk for dem som ikke forstår det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Tatover "350 CID". Passe kryptisk for dem som ikke forstår det. Dette blir omtrent som man skulle tatovere inn navnet på dama si på overarmen. Det er jo en viss risiko for at det blir en del overstrykninger for å si det slik. Hva skal han gjøre den dagen han forstår at 454 big-block er det helt store? Tatovere inn "and then some..."? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Hva skal han gjøre den dagen han forstår at 454 big-block er det helt store? Tatovere inn "and then some..."? skulle til å nevne det. hehe. "enkle er ofte det beste" ;) Noen som har noen bilder av V8er logoer liknende dem jeg hinter til som thaimannen kan bruke som grei mal. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Jeg vurderer å tatovere inn denne på overarmen, men det spørs om jeg tør...: Tror det kan bli litt harry med Scania-logoen hvis det er amcar-V8 du er begeistret for. Sånn sett burde det øverste alternativet passe best. Men det er kanskje litt ukurant med sin brede form. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Reo: hva er det for en motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Reo: hva er det for en motor? Les denne så finner du det ut: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/84681-reodor-f-chevy-van-nothing-beats-cubic-inches.html Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Uten å lese i linken til Reodor så regner jeg med at det er en Leopard Tanks motor. Som om jeg ikke husker feil skulle inni en amerikansk produser container :) Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Søk på "V8" på http://www.brandsoftheworld.com. Der finner du logoer og piktogrammer i vektorformat, og bedre enn det kan du egentlig ikke få det. Hur stort som helst, uten kvalitetstap :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Suverent! takk Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 jeg ville valgt denne: http://www.brandsoftheworld.com/search/?action=search&text=ford+v8 du får legge ut bildet av det endelige resultatet..:happyhappy: Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 jeg ville valgt denne:http://www.brandsoftheworld.com/search/?action=search&text=ford+v8 du får legge ut bildet av det endelige resultatet..:happyhappy: Jeg synes også den var fin! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 reodor.. du hakke plass på overarmen, til den dieselpurka di :D hehe Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg