Gå til innhold

V8 logo

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei.

Befinner meg nå i Thailand hvor jeg vurderer sterkt å ta meg en tattovering.

Vurderte noe så primitivt som en V8-logo, men trenger gode skisser av denne.

Noen som har gode forslag eller logoer med litt dimensjoner som kan brukes som mal?

Vurderer en eldre V8er logo

logo.jpg

men kan også vurdere Scania 8-er logoen.

2306.gif

Forslag og formeninger?

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatover "350 CID". Passe kryptisk for dem som ikke forstår det.

Dette blir omtrent som man skulle tatovere inn navnet på dama si på overarmen. Det er jo en viss risiko for at det blir en del overstrykninger for å si det slik.

Hva skal han gjøre den dagen han forstår at 454 big-block er det helt store? Tatovere inn "and then some..."?

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal han gjøre den dagen han forstår at 454 big-block er det helt store? Tatovere inn "and then some..."?

skulle til å nevne det. hehe.

"enkle er ofte det beste" ;)

Noen som har noen bilder av V8er logoer liknende dem jeg hinter til som thaimannen kan bruke som grei mal.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å tatovere inn denne på overarmen, men det spørs om jeg tør...:

Leomotor.jpg

Tror det kan bli litt harry med Scania-logoen hvis det er amcar-V8 du er begeistret for. Sånn sett burde det øverste alternativet passe best. Men det er kanskje litt ukurant med sin brede form.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å lese i linken til Reodor så regner jeg med at det er en Leopard Tanks motor. Som om jeg ikke husker feil skulle inni en amerikansk produser container :)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville valgt denne:

http://www.brandsoftheworld.com/search/?action=search&text=ford+v8

du får legge ut bildet av det endelige resultatet..:happyhappy:

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville valgt denne:

http://www.brandsoftheworld.com/search/?action=search&text=ford+v8

du får legge ut bildet av det endelige resultatet..:happyhappy:

Jeg synes også den var fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider