Reodor F Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 reodor.. du hakke plass på overarmen, til den dieselpurka di :D hehe Riktignok har jeg spinkle overarmer, men det går an å skalere den ned litt serru... ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Riktignok har jeg spinkle overarmer, men det går an å skalere den ned litt serru... ;) du får vell plass til peilepinnen..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 du får vell plass til peilepinnen..:) Må bare bole et par uker så skulle det akkurat bli plass til den ja... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 du får vell plass til peilepinnen..:) :oohh Og der slo da dysleksien min ut for fullt, jeg trodde du skrev at han får plass tid den PÅ peilepinnen :tannløs: Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 og hva ble så resultatet..........? Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 ingen vet Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 har ikke tatt noe tattoo enda.. Usikker på hva jeg skal velge fortsatt. Mulig jeg går for noe så enkelt som en Volvo -R- Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 da er tattoveringen tatt. ble langt i fra en liten enkel logo. hehe Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 kan ikke klage på denne nei :) ikke så mye asosiasjon til V8 men, motor er det hvertfall.. hehe :D mye måtte du ut med fo rden da?? og hvor lenge satt du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Ble 14000baht. Rundt 2500NOK. Leverte tegningene på fredag og fikk time i dag klokken 11. Var ferdig klokken 15.30. Var ca 4,5time med brenning i strekk. Merket man ble tålig øm i baken når man sitter i samme stilling på en lite komfortabel stol så lenge ;) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 2500,- for den der er ikke ille da.. og ut fra bildet å dømme, så kunne fyren sakene sine og :) hehe 4,5 time.. relativt vanlig for en slik stor tattis det! faen, må vel nedover snart jeg og.. blir jo fattig av å blekkifisere meg her i landet.. hehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg