Gå til innhold

Nissan Sunny N14 Prosjekt!

Ranger emnet

NeuTraliZe

Anbefalte innlegg

Da sto min 1994mod Nissan Sunny N14 1,6 SR i gården:)

her er litt bilder og info om hva jeg vil, og skal gjør med bilen!:)

dsc00281sg2.jpg

By neutralize, shot with K810i at 2007-08-10

dsc00286bc1.jpg

dsc00290bg5.jpg

dsc00298xo5.jpg

dsc00383mi5.jpg

Her er litt småting som jeg skal gjøre med bilen og har lyst til å gjøre om pengene strekker til:)

Anlegg: Holder på å fikse!

Rust: Fjerning av rust rundt om kring på bilen. spess høyre kanal bak.

Utsene: Omlakkering (Svart metallic), få inn luft inntak på panseret, m3 speil, ny grill, lambodører? (om pengene strekker til og heldst at jeg finner noe brukt eller no sånt som ikke koster like mye som nye.. så jæævla dyrt for splitter nye fester!:P)

kommer vell flere ideer osv etter hvert! men om du har noen ideer eller synspunker og komme med så venligst gjør det!:)

-Joachim-

Har 2stk 8" Cerwin Vega LE-8S 150W 4 ohms subber som selges for en billig penge!:) (de sto i bilen før og spiller som FAAN!!!)

dsc00329jq4.jpg

-1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt updates!

har i helga holdt på å mekka litt mere på anlegge!:)

har felt ned forsterker å kondensator i hjulbrønn. må litt mere modifisering til osv. men håper at det kommer til å se bra ut til slutt!

dsc00389qu0.jpg

By neutralize, shot with K810i at 2007-08-12

dsc00390ik1.jpg

dsc00391hl8.jpg

Fikk faktisk akkurat plass på milimetern til 4" portene i kassen.. (sånn går det når man er for ivrig å glemmer portene før man lager hulla til subbene..) menmen! d går i allefall sånn akkurat!

dsc00393jb9.jpg

eneste jeg lurer på nå er hvordan jeg skal feste subkassen. noen som har noen geniale patenter på dette`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekker platen bak i bilen hele dørken? Hvis den gjør det, så kan du jo skru den i den. Eventuelt skru den i seteryggen med noen skruer som akkurat klarer å ta tak i seteryggen. Litt lurt å ikke ta lange skruer så den som sitter baki bilen får en i ryggen.

Men dette skal vel ikke være noe problem for en som jobber på bilstereospesialisten?

Snoket litt på denne bilen når jeg skulle kjøpe bil selv. Har som eide den var naboen min før. Snakket litt med han og bilen er eid tidligere av en mekaniker før eieren som du kjøpte bilen av så den er gjort litt smått med og behandlet pent.

Synes du skal holde bilen så clean som mulig. Er en fin bil i seg selv, men trenger litt mer rally look slik som GTI-R. Har masse bilder og nettsider av Sunny. Send meg bare PM om du vil ha adresser til sider, bilder og hvis du lurer på noe annet om sunny.

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekker platen bak i bilen hele dørken? Hvis den gjør det, så kan du jo skru den i den. Eventuelt skru den i seteryggen med noen skruer som akkurat klarer å ta tak i seteryggen. Litt lurt å ikke ta lange skruer så den som sitter baki bilen får en i ryggen.

Men dette skal vel ikke være noe problem for en som jobber på bilstereospesialisten?

Snoket litt på denne bilen når jeg skulle kjøpe bil selv. Har som eide den var naboen min før. Snakket litt med han og bilen er eid tidligere av en mekaniker før eieren som du kjøpte bilen av så den er gjort litt smått med og behandlet pent.

Synes du skal holde bilen så clean som mulig. Er en fin bil i seg selv, men trenger litt mer rally look slik som GTI-R. Har masse bilder og nettsider av Sunny. Send meg bare PM om du vil ha adresser til sider, bilder og hvis du lurer på noe annet om sunny.

hehe! takker! jo æ vet! kjenne han ole ganske gått;) bor rett atme han! åsså har æ vært i lag me stedattra i 1 1/2 år, så vet gått kæm d e, samme me han sigurd åsså!:) kunne tenkt mæ sie å bilda til litt inspirasjon om du hadde gidda å sendt mæ!:)

Mvh. Joachim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider