Gå til innhold

turbo kit fra usa

Ranger emnet


knoff

Anbefalte innlegg

Hvis du søker på forumet så er det faktisk mange som har endt opp med noe langt inni postkassa. Hvis raten din er 1/5 så har du vært fryktelig heldig. Du kan ende opp med på så dyre pakker å måtte betalt moms + straffe moms og bli annmeldt til politiet for dokumentforfalskning. Så hva du velger å gjøre er opp til deg, men man skal ikke anbefalt folk å gjøre det. Har kjøpt turboer m.m og jeg har en rate på 5/8 det siste året. En annen ting er når hvis du skriver ned verdien fra 3000$ til 500$. Hvis pakken blir borte eller skadet så ender du opp med 500$...

 

Tollere ser faktisk på varen kontra kvitteringen. Har fått krav om å dokumentere verdien selv fra tollen pga deres vurdering var mye høyere enn vedlagt papirer

 

Mvh

 

 

veit ikke om du fikk med deg at jeg skrev FIKTIV kvitering, men om varen blir borte så bruker du jo selvsagt orginal kvitering,, minner deg på at dette er snakk om ting som blir sendt som GAVE!

 

 

1av5 er bare di siste måneder, jeg har vel kanskje fått 5-6 pakker sjekka av 50 ca å en av di som var sendt som gave til en myyyye lavere sum måtte jeg tolle inn til en mellomting mellom riktig pris å fiktiv kvitering

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den originale kviteringa ligger i samme pakken som den fiktive, eller får du den tilsendt?

 

 

som regel kommer den et par dager etter, men har fått faxet den en del ganger også :)

 

må for all del ikke kegge den riktige med !! :)

 

handlet en del stæsh til gamle supraen jeg hadde fra en privat person, å da skreiv jeg fiktive fakturar selv å sendte til han som han la ved. funka fett det.

 

men uansett så er det viktig å fa lagt ved en kvitering som viser til at varen er betalt kontant.. ellers trenger man ikke være sinnsykt god til å regne for å skjønne hva som er på gang

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som regel kommer den et par dager etter, men har fått faxet den en del ganger også :)

 

må for all del ikke kegge den riktige med !! :)

 

Hehe... Var akkurat dette jeg skulle frem til.

Alltid lurt å regne prisen med mva og toll, så får man heller ta det som en bonus om man slipper å betale.

Da har man jo plutselig mere penger å handle for.:jackinbox:

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Var akkurat dette jeg skulle frem til.

Alltid lurt å regne prisen med mva og toll, så får man heller ta det som en bonus om man slipper å betale.

Da har man jo plutselig mere penger å handle for.:jackinbox:

 

:partyon: :spermie:

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry att jeg bryter inn, men er det andre steder man får kjøpt turbokit til g60? har kjøpt meg g60 men gladeren gikk til dundass... så tror jeg heller turbo konverterer...

 

Stian Sele skaffer jo da, men jeg ser ikke helt vitsen med å kjøpe ferdig kit:

 

1: Ny t3 turbo koster vel i kittet ca 5500 å du får en brukt cosworth turbo i GOD stand til ca 1500,-

 

2: rør er ikke no problem å du sparer noen kr. koster deg sikkert 500 spenn

 

3: chip koster omtrent det samme som poloclassic sine å han lager di tilpassa din bil.

 

4: Dyser er greit å få tak i å koster omtrent det samme som i et kit.

 

5:downpipe kommer på under 2 lapper

 

6:manifoil finner du brukt for en 1000 lapp

 

si 11 lapper så har du ALT tipper jeg.. sparer vel fort en 5-6000

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så mye for det... alle tips er gode... da får jeg bare sette ut en annonse og se om det blir respons:=) takk!!!

men, noen forslag til vilken dyser jeg burde bruke?

 

Jeg pleier å anbefale redtops. Har noen sett liggende

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian Sele skaffer jo da, men jeg ser ikke helt vitsen med å kjøpe ferdig kit:

 

si 11 lapper så har du ALT tipper jeg.. sparer vel fort en 5-6000

 

 

Greit å få noe som kan monteres på en helg for dem som ikke kan skru eller sveise.

Ikke alltid like lett å sette sammen et kit dersom man ikke vet hva en dumpventil er engang.

 

Men man kan spare mye penger på å få tak i her og der ja.

Rørene er jo egentlig bare til orginale ic'en. Denne holder jo et stykke opp i hk.

Chip får man for 800kr til oem dyser og map sensor.

fpr'en presser man selv så står vel egentlig på manifoil, turbo og downpipe.

 

Skulle klart å bygge om en corrado til turbo for under 10k, selv med å bruke deler fra norske butikker.

 

Manifoil,chip og turbo fra Turbofun ligger på litt over 8k.

Kortere viftereim, rør og diverse nips naps får en på biltema eller cdcardic til en rimelig penge.

 

 

Kanskje noen som skal bygge om som vil se hvor billig d er mulig å få det til, samtidig som det funker bra? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår