coolman1450 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Heisann! Jeg er relativt ny på denne siden! Jeg har en Sharan 2001/2002 modell 1,9 TDI 115HK med 5 trinns tiptronic kasse osv. Bilen har rullet ca 240000km, men er pen og relativt driftssikker, nå har jeg imdlertidig fått problemer med at bilen beter seg meget rart...når bilen er kald er det meste okay, men når bil blir varm etter ca 30 min kjøring rister bilen kraftig under akslerasjon, f.eks ved 40km/t med jevnt pådrag merker man helt tydelg risting som oppfattes å være sideveis, altså ikke med kjøreretningen. Er det noen der ute som har opplevd noe tilsvarende? Isåfall ønsker jeg tips om hva dette kan være! Mvh Bjarne Hein Nielsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Drivaksler? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coolman1450 Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Nei tror itte de ama! Hadde du kænskje foreslått drivknuter ville je muligens vøri enig, men de er ittte noen grunn til at "varme" drivaksler ska viberere meir enn kalde..eller? Mvh Nordlia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Nei tror itte de ama! Hadde du kænskje foreslått drivknuter ville je muligens vøri enig, men de er ittte noen grunn til at "varme" drivaksler ska viberere meir enn kalde..eller? Mvh Nordlia! Tar det på bokmål:rules: Det er vel egentlig det jeg mener. Kan skje når fettet blir varmt. Men det er et skudd i blinde Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg