Kong-Erik J Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Ser det er mange rare nick både her og på nettby tråden og div andre tråder jeg er innom. Det jeg lurer på er hvorfor kaller du deg det du gjør? Har det en historie bak seg eller bare tok du det første og beste? Hva heter du til fornavn egentlig og hva heter du på div steder på nettet? (og hvorfor) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Ser det er mange rare nick både her og på nettby tråden og div andre tråder jeg er innom. Det jeg lurer på er hvorfor kaller du deg det du gjør? Har det en historie bak seg eller bare tok du det første og beste? Hva heter du til fornavn egentlig og hva heter du på div steder på nettet? (og hvorfor) du er fus til å fortelle!!!:m'm: Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 De som har sett south park vet det vel :P Når jeg var mindre sa folk TIMMEEH til meg, og jeg skjønte ingenting. Men så så jeg en episode der han var med :P Heter tommy til fornavn. Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 "furiaman" brukte jeg fordi jeg var moppepojke når jeg regga meg på forumet, og kjørte en motorhispania furia. heter 190eman på nettby, og det er pga at jeg kjører mb 190e. angrer på begge nickene nå da. har spurt en mod her om å få endre nick men har ikke fått noe svar. heter Anders til fornavn foresten:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Jeg heter Simon. 'Simon' baklengs blir 'nomis'. I tidlige IRC-tider fant jeg ut at om man byttet 's' med 'x' ble det litt morsomt. Så dermed ble det til det. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 turbotassen derav ironi fordi jeg er lat/treig/tjukk.. Egentlig er jeg en type Bernt. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 har det for at jeg er ganske opfinnsom av meg, men finner ikke på noe som er direkte kriminellt. onkeln min som kalte meg det når jeg var 5-6 år, og knuste ruta på garasjen hans og skyldte på søskenbarnet mitt. Kaller meg lilleulv18 på nettby...fordi jeg ikke er så veldig stor. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Kenut for at jeg har har fått det navne i vennegjengen, egentlig navn Knut Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 dynaBel Daniel hadde sansen for dynaBel da jeg tok nicket også passet det litt med andre bokstaver i navne mitt Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Hadde en klokke engang, merke het "xonix". rip-off=) heter lars erik. hei. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Fantomet var ikke engelsk nok (Ville ha samme nick over alt) Phantom var allerede tatt.. ble å legge til 3D. Var vel på tiden da Duke3D ol var populært, så navnet henger igjen fra den tid :p Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Mitt nick skriver seg fra da jeg skulle registrere meg på QXL... Alle mulige brukernavn var opptatt, så da hodet var tomt for ideer begynte jeg å se på gjenstander rundt meg, og tilfeldigvis stod "Fujifilm finepix" kameraet mitt der... sånn sett kunne jeg like gjerne hatt "kaffekopp" eller "korketavle".... Og når jeg først hadde et nett-nick så har det liksom bare hengt med.. I enkelte andre fora kaller jeg meg ByggmesterBob, rett og slett fordi han er av den oppfatning at alt kan fixes:thumb Fornavnet mitt er Andreas:hello: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Kaller meg hansien pga første delen av navnet mitt er Hans. Hadde engentlig tenkt å kalle meg Hansi ,men det er tatt de fleste plassene så jeg tenkte å kalle meg Hansi1 og las det inni meg og det ble hansien =) så egentlig en liten tilfeldighet at jeg kaller meg det ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 hmm, hadde sånn nøkkelbånd med Recaro på, så da ble det bare recaro da... hehe:partyon: Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 opasb fordi min første bilcrossbil var en opel ascona b = opasb Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg