Gå til innhold

Hvorfor det nicket du har?

Ranger emnet

Kong-Erik J

Anbefalte innlegg

Ser det er mange rare nick både her og på nettby tråden og div andre tråder jeg er innom. Det jeg lurer på er hvorfor kaller du deg det du gjør? Har det en historie bak seg eller bare tok du det første og beste? Hva heter du til fornavn egentlig og hva heter du på div steder på nettet? (og hvorfor)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser det er mange rare nick både her og på nettby tråden og div andre tråder jeg er innom. Det jeg lurer på er hvorfor kaller du deg det du gjør? Har det en historie bak seg eller bare tok du det første og beste? Hva heter du til fornavn egentlig og hva heter du på div steder på nettet? (og hvorfor)

du er fus til å fortelle!!!:m'm:

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"furiaman" brukte jeg fordi jeg var moppepojke når jeg regga meg på forumet, og kjørte en motorhispania furia. heter 190eman på nettby, og det er pga at jeg kjører mb 190e. angrer på begge nickene nå da. har spurt en mod her om å få endre nick men har ikke fått noe svar.

heter Anders til fornavn foresten:)

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det for at jeg er ganske opfinnsom av meg, men finner ikke på noe som er direkte kriminellt.

onkeln min som kalte meg det når jeg var 5-6 år, og knuste ruta på garasjen hans og skyldte på søskenbarnet mitt.

Kaller meg lilleulv18 på nettby...fordi jeg ikke er så veldig stor.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantomet var ikke engelsk nok (Ville ha samme nick over alt) Phantom var allerede tatt.. ble å legge til 3D. Var vel på tiden da Duke3D ol var populært, så navnet henger igjen fra den tid :p

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt nick skriver seg fra da jeg skulle registrere meg på QXL... Alle mulige brukernavn var opptatt, så da hodet var tomt for ideer begynte jeg å se på gjenstander rundt meg, og tilfeldigvis stod "Fujifilm finepix" kameraet mitt der... sånn sett kunne jeg like gjerne hatt "kaffekopp" eller "korketavle".... Og når jeg først hadde et nett-nick så har det liksom bare hengt med.. I enkelte andre fora kaller jeg meg ByggmesterBob, rett og slett fordi han er av den oppfatning at alt kan fixes:thumb

Fornavnet mitt er Andreas:hello:

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider