Gå til innhold

Hvorfor det nicket du har?

Ranger emnet

Kong-Erik J

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heter manvik på nettby, fordi det er etternavnet mitt, og kallenavnet mitt.

Spiritus sancti, er noe brødrene sier i filmen Boondock Saints (råeste filmen btw) og betyr noe alà "holy spirit".

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter manvik på nettby, fordi det er etternavnet mitt, og kallenavnet mitt.

Spiritus sancti, er noe brødrene sier i filmen Boondock Saints (råeste filmen btw) og betyr noe alà "holy spirit".

JAJAJAJAJ din tøffel! vi har nå gjennom flere poster fra deg skjønt at du ER på nettby!

at du er desperat etter et ligg. og at du hinter til de stakkarslige små bertene på forumet her til å finne deg!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugekopp er mitt siste nick på forumet, har ellers hatt ca 15 av dem de siste årene pga småting med advokatene på forumet her.

Ellers er jeg kjent som RDL som står for Robert Dragan Luketic (altså mitt navn ja)

Har brukt rdlx3m siden ca 1998, da jeg starte med motocross og annet diverse bøll og startet hjemmesiden http://www.rdlx3m.com som står for RDL xtreme :)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAJAJAJAJ din tøffel! vi har nå gjennom flere poster fra deg skjønt at du ER på nettby!

at du er desperat etter et ligg. og at du hinter til de stakkarslige små bertene på forumet her til å finne deg!

Jaja, sa ikke det fordi der er det eneste stedet jeg heter Manvik kanskje?

Og sånn info til det ligg greiene, jeg har dame..

Kan du lære deg å skrive alt i en post, du trenger faen ikke å poste 3 poster rett etterhvertandre! Din jævla posthoretaper.

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de tidligere irc-dager når jeg var sånn ca 14 og det var VIRKELIG kult med tall og tegn i stedet for bokstaver så var det vel noe sånt som Pas|3nteN. Men så vokste jeg opp og bytta til "Pasient". Jeg bruker det nicket OVERALT, men hvordan jeg kom opp med det måtte gudene vite. Det bare er sånn :P

Navnet er btw Bård, og du finner meg verken på Nettby, Facebook eller Blink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider