Erik Braseth Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Hvorfor det nicket du har? Jeg har ikke nick, jeg har navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Hørt om multiquote? :thumb og igjen... IM A POST WHORE! mOfO:ratatatat Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 KlovnDaniel fordi jeg er med i Team Klovner I Kamp Bilsport og heter Daniel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 brunerune er da mitt. på nettby er det sheeriff. sheeriff fordi sheriff er kult, men var opptatt. brunerune fordi jeg heter rune, og vennene mine kaller meg det -fordi jeg er ganske brun i huden. polett neger? Du kunne likesågodt kallt deg svarte rune, for det er vel det du ønsker å bli. ;) Kaller meg masse rart, regga meg som dr_bass først på et hi-fi forum i 96 etter å ha handla dali 909 som jeg var veldig fornøyd med. Kallte meg også det på irc en stund, men ble lei da jeg alltid fikk masse spm om jeg spilte bassgitar. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Ja mitt nick stammer fra den tiden jeg var veldig aktiv spiller på MEGAZONE i oslo. Vi var noen venner som skulle melde oss inn og da jeg kom dit var det nicket jeg ville ha opptatt. Jeg hadde en liten tendens å si briller på den tiden og da ble nikke mitt brille2k og alle vet jo hva 2k står for. Til vanlig heter jeg kim og jeg prøver å bruke nicket mitt over alt. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Hadde en gang i verden en Celica GT. Derav nicket mitt. Ikke i bruk noe særli nå lenger..... Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Har sydd navnet mitt sammen med noe så enkelt som Honda og R som symboliserer enten Honda Racing eller noe så enkelt som Type R som er ett kjent begrep i honda-sjangern ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Nismo - Fordi jeg hadde en Nissan 200SX, og Nismo var det kuleste tuningnavnet jeg visste om på den tiden:) Og når det kommer til andre plasser jeg er registrert i de siste årene bruker jeg stort sett navnet mitt som er Morten Bangås. Syns det er greit at folk kan se hvem jeg er på forumene også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 SaSSeR, da i mine CS-år (ferdig nå) det var en hel server som kalte seg forskjellige virusnavn osv, så ble det bare hengende med. Ellers kaller jeg med HitMix de fleste andre steder, rett og slett fordi jeg har en tendens til å gjøre litt hitmix for å få til ting å tang =p Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Fantasiløst, men nick = bil http://pic6.piczo.com/caterham-7-sandefjord/?g=31215410&cr=6 NB. Ikke skrevet av meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 jonny be good for det var en som kalte meg det en gang:P kom bare ikke på noe bedre sikkert når jeg lagde meg disse profilene! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 _eSOo_ kommer av initsialene mine som er S og O og litt andre grunder som dama kom med :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Jeg heter Christopher SÆTHER Og racing er fordi jeg kjører som en tulling på veien, :asshole: Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra_cec Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Kjører Vectra og heter Cecilie. Derfor Vectra_Cec :) Siter http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Dimmu87, Dimmu frå gruppa Dimmu Borgir og 87 pga fødselsår, ha hatt det nicke frå eg va en endå mendre drittunge og bruka det overalt :) Per Kjetil foresten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg