VOLVO 1983 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Fantasiløst, men nick = bilhttp://pic6.piczo.com/caterham-7-sandefjord/?g=31215410&cr=6 NB. Ikke skrevet av meg. Du som er så fornøyd med demperene du fikk Montert/ Handlet hos Mobeck Tekniske? Var en av Grunnene til at jeg handlet Bilstein:) Tøff Bil! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Synes erlig talt denne er penere. Også norsk super 7 Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 dag blix Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 <-- Pga slurver mye :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Du som er så fornøyd med demperene du fikk Montert/ Handlet hos Mobeck Tekniske? Var en av Grunnene til at jeg handlet Bilstein:) Tøff Bil! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Nei var nok ikke meg, men er fornøyd med dempere/fjærer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Synes erlig talt denne er penere. Også norsk super 7 Enig i at den var pen. Om jeg leser skiltet riktig er det en Lotus S7 1969 mod. Vet du noe mer om bilen ? Har forøvrig frisket litt opp litt på utseende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 B er fornavnet mitt, T er mellomnavnet mitt og i`en bare havnet der.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Enig i at den var pen.Om jeg leser skiltet riktig er det en Lotus S7 1969 mod. Vet du noe mer om bilen ? Vet desverre ikke så mye om den. Det er en av leverandørene på jobben som eier den. Eneste jeg vet er at den er orginal. Vi arangsjerte MC tur for 2 år siden og var rundt 20 sykkler og denne som dro på tur. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeviGirl Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hmm.. Villstyring.. Rett og slett fordi venner av meg synes jeg er litt ustyrlig. Jammen Villstyring vennen det er du jo :D Etter 3 års kjennskap med den jenta, må jeg si hun er ganske umulig ;) Nja, Devi kommer av et gammelt nok "Devil_Eyes" som jeg formodentlig bruker litt fortsatt. Min venninna droppa rett og slett eyes og l. Derfor er det Devi. Siden det måtte være 5 bokstaver i nicket, ble det girl, siden jeg er en jente, rett og slett.. ;) Siter ¤~DeviGirl~¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Naginata fordi.... ehhh.. jeg vet faktisk ikke :) Har brukt det kjempelenge nå. Hvis jeg skal registrere meg på sider hvor det allerede er opptatt, bruker jeg BladeToad :D (ikke spør) Og til Avy'en; ØWi,av Øystein WIlliam :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 haukhe Hauknes [hauk] Hege [he] et brukernavn jeg fikk tildelt på VGS til et eller annet system... så da har jeg bare brukt det etter det.... Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 haukhe Hauknes [hauk] Hege [he] et brukernavn jeg fikk tildelt på VGS til et eller annet system... så da har jeg bare brukt det etter det.... Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 haukhe Hauknes [hauk] Hege [he] et brukernavn jeg fikk tildelt på VGS til et eller annet system... så da har jeg bare brukt det etter det.... Fronter, tilfeldigvis? ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Heter Hope til etternavn. bruker Glumminator på xboxlive, av en eller annen grunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 bruker TripleBoy overalt og det er faktisk funnet på så random som jeg bare klarte den gangen! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg