"Mr A." Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 MatsEngel fordi jeg heter Mats og er en Engel Eller fordi selv jeg kan huske det for jeg heter faktisk Engelsen til etternavn!:happyhappy: Men msn min er myye tøffere, angelson-racing@hotmail.com :roll: Angelson= direkte oversatt= Engelsen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 står på dogtagen ... =] Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jester, fordi et av mine favorittband er In-flames, og et par av låtene deres er så utrooolig fete og heter The Jesters dance og The jester race. ;) Ronny heter jeg. :/ Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 P.S.P Paul.Sem.Paulsen Ganske lett sånn sett :) Mange som har spurt om hva slags spill jeg har på min PSP så jeg begynte jo selvfølgelig å lure på hva i svarte de bablet om og fant ut av Playstation har laget en bærbar konsoll kalt PSP :P hehe Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg kalte meg "MR2Nytern" før, kjørte MR2 og måtte vel bare "skryte" av det. Når den ble solgt for noen år siden fant jeg ut at jeg generelt nyter mye, dermed Nytern :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Kaller meg "rcfrik" fordi det første forumet jeg meldte meg inn i var radiostyrt forumet på http://forum.radiostyrt.no, og måtte ha no som hang sammen med det. men siden jeg er norsk kunne jeg ikke bruke det engelske "freak" og bare dro'n på norsk i stedenfor, rcfrik. i senere tider har jeg begynt å kalle meg "kenmyh" og "kennym". Kenmyh fordi det er det som er logon på skolepc'ne på skolen, og ganske lett og huske, og "kennym" fordi det er navnet jeg bruker som DJ:partyon: . Heter egentlig Kenneth ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Go-carter, fordi jeg hovedsakelig kjører gokart(eller, fram til 2006 iallefall) Heter det som regel overallt, på andre forum og msn, men på nettby blei det nilsmskilz(haha, ja, tragisk navn men så var go-carter opptatt og blir kallt det i klassen :) ) Forøvrig heter jeg Nils-Henrik :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hassa, pga. etter navnet mitt, og ikke fordi jeg er muslim som noen tror. Var noen kammerater som kalte meg det før, og derfor ble det netopp det. Men jeg har lyst til å skifte nick, da mange tror jeg er utledning :@ Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 I den tiden DOS 3.31 var på høyden (altså lenge før Windows-tiden, da en pc hadde RAM på 0,64 MB og hastighet på 0,01 GHz) kom det et revolusjonerende program som kunne få pc'en til å snakke, og ikke bare si beep-beep. Ja, jeg begynner å bli noen år gammel... Programmet var bygget opp slik at man måtte angi det som skulle bli "sagt" med fonemer (eller hva nå disse språklydene heter). Jeg heter Jan Egil, men "j" kom ut som engelske "dj" og "a" kom ut som "ei". "egil" måtte jeg bare gi opp... Nærmeste uttale av "jan" ble derfor "y-ah-n", som jeg siden har brukt i mange sammenhenger :) Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Fornavn + første bokstav i etternavnet mitt, enklere blir det ikke. Dårlig fantasi. KristianG. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 revolvo fordi alt annet med volvo var opptatt, og syns d var litt kult;) tage is my name...:D Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jammen Villstyring vennen det er du jo :DEtter 3 års kjennskap med den jenta, må jeg si hun er ganske umulig ;) Nja, Devi kommer av et gammelt nok "Devil_Eyes" som jeg formodentlig bruker litt fortsatt. Min venninna droppa rett og slett eyes og l. Derfor er det Devi. Siden det måtte være 5 bokstaver i nicket, ble det girl, siden jeg er en jente, rett og slett.. ;) Endelig kom du deg inn her å! :D kjempekoselig å ha deg her! :) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V394rd Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg har dårlig fantasi bare byttet ut noen bokstaver med tall.:hellothere: V E G A R D V 3 9 4 R D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Initialene mine. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 etternavn + første bokstaven i fornavn Kvern A Kverneng Anders Var vel egentlig ett kallenavn broren min fikk, som jeg etter hvert tok over. There you go :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg