Gå til innhold

Hvorfor det nicket du har?

Ranger emnet

Kong-Erik J

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

P.S.P

Paul.Sem.Paulsen

Ganske lett sånn sett :)

Mange som har spurt om hva slags spill jeg har på min PSP så jeg begynte jo selvfølgelig å lure på hva i svarte de bablet om og fant ut av Playstation har laget en bærbar konsoll kalt PSP :P hehe

/ Audi 90 2.3E Quattro \

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kalte meg "MR2Nytern" før, kjørte MR2 og måtte vel bare "skryte" av det. Når den ble solgt for noen år siden fant jeg ut at jeg generelt nyter mye, dermed Nytern :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller meg "rcfrik" fordi det første forumet jeg meldte meg inn i var radiostyrt forumet på http://forum.radiostyrt.no, og måtte ha no som hang sammen med det. men siden jeg er norsk kunne jeg ikke bruke det engelske "freak" og bare dro'n på norsk i stedenfor, rcfrik. i senere tider har jeg begynt å kalle meg "kenmyh" og "kennym". Kenmyh fordi det er det som er logon på skolepc'ne på skolen, og ganske lett og huske, og "kennym" fordi det er navnet jeg bruker som DJ:partyon: .

Heter egentlig Kenneth ;)

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go-carter, fordi jeg hovedsakelig kjører gokart(eller, fram til 2006 iallefall)

Heter det som regel overallt, på andre forum og msn, men på nettby blei det nilsmskilz(haha, ja, tragisk navn men så var go-carter opptatt og blir kallt det i klassen :) )

Forøvrig heter jeg Nils-Henrik :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hassa, pga. etter navnet mitt, og ikke fordi jeg er muslim som noen tror. Var noen kammerater som kalte meg det før, og derfor ble det netopp det. Men jeg har lyst til å skifte nick, da mange tror jeg er utledning :@

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den tiden DOS 3.31 var på høyden (altså lenge før Windows-tiden, da en pc hadde RAM på 0,64 MB og hastighet på 0,01 GHz) kom det et revolusjonerende program som kunne få pc'en til å snakke, og ikke bare si beep-beep. Ja, jeg begynner å bli noen år gammel...

Programmet var bygget opp slik at man måtte angi det som skulle bli "sagt" med fonemer (eller hva nå disse språklydene heter). Jeg heter Jan Egil, men "j" kom ut som engelske "dj" og "a" kom ut som "ei". "egil" måtte jeg bare gi opp...

Nærmeste uttale av "jan" ble derfor "y-ah-n", som jeg siden har brukt i mange sammenhenger :)

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen Villstyring vennen det er du jo :D

Etter 3 års kjennskap med den jenta, må jeg si hun er ganske umulig ;)

Nja, Devi kommer av et gammelt nok "Devil_Eyes" som jeg formodentlig bruker litt fortsatt. Min venninna droppa rett og slett eyes og l.

Derfor er det Devi.

Siden det måtte være 5 bokstaver i nicket, ble det girl, siden jeg er en jente, rett og slett.. ;)

Endelig kom du deg inn her å! :D

kjempekoselig å ha deg her! :)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider