[M-Tech] Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 hei.. noen som vet om noen som utfører porting av topper til en gunstig pris?? har skrudd av toppen og tenke å porte den har hørt man kan hente en del HK ut av det.. Noen som vet hvor mye?? noen som vet hva det koster for nye ventiler og hvem som selger det?? mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by [M-Tech] hei.. noen som vet om noen som utfører porting av topper Vidar Strand (VS motor) gjør vel dette. du kan få mer hester da ja, men det lønner seg vel også å skifte kammer Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 joda skal både ha trim cammer, chip, filter, grenrør og rakerør helt bak til scorpion bak potte som jeg har.. noen som vet hvor mange HK jeg kan få ut av dette... org.1,9 140hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hør med Jens Hannestad om han har tid, han er en av de absolutt beste. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 oki det lunna jeg gjort.. men hvordan får jeg tak i han?? har han ei internett adr??firma?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by [M-Tech] oki det lunna jeg gjort.. men hvordan får jeg tak i han?? har han ei internett adr??firma?? Ring: 41 90 10 88 Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by [M-Tech] joda skal både ha trim cammer, chip, filter, grenrør og rakerør helt bak til scorpion bak potte som jeg har.. noen som vet hvor mange HK jeg kan få ut av dette... org.1,9 140hk.. Løner seg jo ikke med raka rør på en sugemotor da det skal være motstand i eksosanlegget,noe som gjør at det lønner seg og få tak i ett filter som er bygget for den bilen. Å skal du ha noe effekt med annet filter så pass på at det ligger en plass så det bare får kaldluft, for ett vanelig power filter som man monterer på innsuge gjør somoftes at det blir mere lyd og mindre effekt. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by [M-Tech] joda skal både ha trim cammer, chip, filter, grenrør og rakerør helt bak til scorpion bak potte som jeg har.. noen som vet hvor mange HK jeg kan få ut av dette... org.1,9 140hk.. 318is har orginalt grenrør, så det er lite å hente her. Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg