Gå til innhold

Forby helgekjøring...?

Ranger emnet

Finepix

Anbefalte innlegg

regler til for og brytes hehe:P dem kan jo prøve og nekte folk som er myndige og kjøre bil etter klokka 11 eller hva dem mener og ikke i helgene er du 18 er du myndig liksom selv sakt har lappen da:)

Ja og de som lager dem bryter dem de også, bare se på Haga :ass:

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir jo bare dumt å skulle forby helgekjøring.

Ta dette som eksempel (som forøvrig er fakta);

Jeg er 18 år, bruker bilen til og fra jobben, jeg jobber fra 23.00-08.00 i blant, 1 uke i strekk, andre ganger jobber jeg til 23.00 (bensinstasjon). Det vil da si at jeg ikke kan bruke bilen min til jobb, og det vil da også si at jeg ikke kommer meg til og fra jobb.

Det blir jo bak mål at det skal stoppe så opp?

-'86 Toyota Celica

x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo bare dumt å skulle forby helgekjøring.

Ta dette som eksempel (som forøvrig er fakta);

Jeg er 18 år, bruker bilen til og fra jobben, jeg jobber fra 23.00-08.00 i blant, 1 uke i strekk, andre ganger jobber jeg til 23.00 (bensinstasjon). Det vil da si at jeg ikke kan bruke bilen min til jobb, og det vil da også si at jeg ikke kommer meg til og fra jobb.

Det blir jo bak mål at det skal stoppe så opp?

Sånn blir det når de som bestemmer altid har jobbet 8 - 16 jobber. De vet jo ikke annet (eller hatt en normal jobb da).

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt på trynet.. Da får de i det minste gjøre kollektivtransport bedre, fordi her på utkanten av Drammen hvor jeg bor, så går det ikke buss før 12.30 (såvidt jeg husker) på søndager, dvs at jeg må gå 1 time for å komme meg på jobb, noe som er lite interessant i og med at jeg begynner på jobb klokken 8 om morgenen hvis jeg jobber dagskiftet på jobben.

Nei dette er bak mål..

Frp folkens?

-'86 Toyota Celica

x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp folkens?

Ser ingen grunn til det, ettersom det vel var trygg trafikk og TØI som foreslo helgekjøring osv. Som ikke går igjennom uansett. Det er ikke pikenes Jens som har forslått det heller, er jo rett og slett altfor urealistisk.

NB: Det er forresten verdt å merke seg at det er en idiot av en ny bruker som har bumpet denne opp fra august 07, og det er fortsatt ikke skjedd noe. :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider