Snake89 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Noen som kan linke sider der de har styling til manta a ? hadde satt stor pris på dettte eller så kan dere linke universal styling som kan tilpasses på manta a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 jeg veit om ja.. men den er så stygg at jeg ikke skriver link! body kitsa til manta a ser ut som en flykræsj i medvind.. skaff heller en orginal leppe.. kommer langt med det. :) Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Senk og felg, og kanskje noen småmods. Da har du en kongebil. Skal du slenge på en masse plastjall så ødelegger du bilen... Nais: Bææææd: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Orginal GTE leppe er alt du skal ha på den bilen.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrel Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Orginal GTE leppe er alt du skal ha på den bilen.. Eg driver og pusser opp en manta a fra bunnen av. Eg er heilt enige det skal ikke være for mye dill på en så flott original bil. men eg hadde tenk en spoiler/leppe framme på min. Kan du gi litt informasjon om den originale GTE leppen, hvordan den ser ut og hvor det er muligt å få kjøpt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3xMantaA Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Gte snøplogen er og godkjent på Manta A etter min smak. Men jeg synes og laksetrappa i bakvinduet fra 70 tallet matcher denne bilen. Mantan var jo rånebilen på 70tallet da og alle hadde jo trapp på denne. Om denne er å oppdrive noen sted vet jeg ikke. Manta A deler er vel best å skaffe på dr-manta.de har også funnet en del i usa til Manta gte(heter ikke opel der). er en glassfiber del produsent i sverge kan hende han lager gte spoileren. Søk selv på nettet med gamle gode astalavista. PS.Jeg har og en Manta A med skjermbreddere fra Golf stående, holt på å le meg skakk da jeg henta den bilen. Kann godt få kjøpt disse nye fra meg(med bruksforbud) he-he. Siter Råner kælte rum mei da je å Mantan va Tennåringer... nytt begrep på ungdom i dag? Ånei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 sånn bæææædb0y styling, ser faen meg ut som en høygravid hamster, hehehe... det holder med den leppa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3xMantaA Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Fant ett firma som selger gte leppa for 169 Euro http://www.lenk-tuning.com Di har i tilegg denne "hvordan lage en Bmw av en Manta stylingen her" Siter Råner kælte rum mei da je å Mantan va Tennåringer... nytt begrep på ungdom i dag? Ånei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg