ZyreX Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Koselig å se at Administratorene drar en tråd off-topic så grusomt og da :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Enda bedre: Forby all trafikk, da blir 0 visjonen oppnådd. :biker Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 hha.. sjekk hera.. enda mere statistikk! http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/13/508669.html Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 hha.. sjekk hera.. enda mere statistikk! http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/13/508669.html Sier historien noe om hvem som har skylda da? Selv om en 51-åring er drept i trafikken, betyr det ikke nødvendigvis at han har gjort noe galt. Det er mye mulig at de to i den andre bilen var 18-år, nylig hadde fått lappen og grisekjørte som bare faen? Jeg aner ikke, men det gjør ikke du heller, så ikke trekk forhastede slutninger :-) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 nåja.. alder har litt å si.. en mer voksen sjåfør har jo tross alt litt mer erfaring på veien.. vilket ikke nødvendig gjør han til en bedre og mer effektiv fører da men..! http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/13/508669.html http://www.bt.no/lokalt/bergen/article394535.ece SUCK ON IT! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Sier historien noe om hvem som har skylda da? Selv om en 51-åring er drept i trafikken, betyr det ikke nødvendigvis at han har gjort noe galt. Det er mye mulig at de to i den andre bilen var 18-år, nylig hadde fått lappen og grisekjørte som bare faen? Jeg aner ikke, men det gjør ikke du heller, så ikke trekk forhastede slutninger :-) vel. i 98% av tilfeller som er møte ulykker der EN bil kom over i motsatt er det som regel den voksne. desverre men slik er det! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/13/508669.html http://www.bt.no/lokalt/bergen/article394535.ece SUCK ON IT! Din fjomp, finn deg i det minste noen eksempler som faktisk sier noe! Ingen av disse historiene forteller noe om hvem som har skylden, ei heller alderen på dem som har kjørt de andre bilene, så det eneste vi får ut av disse historiene, er noe vi alle visste fra før - folk dør på veiene, og veldig ofte pga egen eller andres grisekjøring. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 vel. i 98% av tilfeller som er møte ulykker der EN bil kom over i motsatt er det som regel den voksne. desverre men slik er det! Muahahaha... Kan du vise meg hvor du har den statistikken fra? ;-) Er det noe Statistisk Sentralbyrå har kommet opp med, eller er det noe Sugekopps Analytiske Institutt har produsert? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Din fjomp, finn deg i det minste noen eksempler som faktisk sier noe! Ingen av disse historiene forteller noe om hvem som har skylden, ei heller alderen på dem som har kjørt de andre bilene, så det eneste vi får ut av disse historiene, er noe vi alle visste fra før - folk dør på veiene, og veldig ofte pga egen eller andres grisekjøring. Jo fordi det som REGEL skrives alder på den andre bilen hvis dem er under 24. dette slår ALDRI feil! Og hvor faen har du det fra at det er grisekjøring!?.... Står det noe sted?.. du har driti på draget nettop selv Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Muahahaha... Kan du vise meg hvor du har den statistikken fra? ;-) Er det noe Statistisk Sentralbyrå har kommet opp med, eller er det noe Sugekopps Analytiske Institutt har produsert? Gi meg statistikk som tilsier at UNGDOM faktisk ER de verste på veiene og i hvilken tilfeller. anal ape Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Gi meg statistikk som tilsier at UNGDOM faktisk ER de verste på veiene og i hvilken tilfeller.anal ape Å, nå var vi vel saklige her :-) Det er vel ingen tvil om at lille Per på 18 år som akkurat har fått lappen og skal tøffe seg for kameratene sine er mindre trygg på veien enn trauste Ola på 50 år, som har kjørt 20000 km i året siden han var 18. Du tror sikkert at du er verdensmester, og at dette ikke gjelder deg, men det beviser eventuelt bare hvor glup du er. Jeg innså nå, etter "anal ape"-kommentaren din, at det ikke er så mye å hente på å diskutere med deg, jeg lar heller de geniale utspillene dine tale for seg selv. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Å, nå var vi vel saklige her :-) Det er vel ingen tvil om at lille Per på 18 år som akkurat har fått lappen og skal tøffe seg for kameratene sine er mindre trygg på veien enn trauste Ola på 50 år, som har kjørt 20000 km i året siden han var 18. Du tror sikkert at du er verdensmester, og at dette ikke gjelder deg, men det beviser eventuelt bare hvor glup du er. Jeg innså nå, etter "anal ape"-kommentaren din, at det ikke er så mye å hente på å diskutere med deg, jeg lar heller de geniale utspillene dine tale for seg selv. Vet ikke helt hvem som kalte MEG fjomp jeg da din jøde! sniff din egen røv før du prøver deg på andre. Mind your own shit for å si det slik! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Vet ikke helt hvem som kalte MEG fjomp jeg da din jøde!sniff din egen røv før du prøver deg på andre. Mind your own shit for å si det slik! Som sagt, jeg lar de geniale utspillene dine tale for seg selv. *mental note* Slutt å diskutere med dem som har lavere IQ enn skonummer. I rest my case. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 bare hold kjeft du. i stedet kan DU som er minst like påståelig som trygg trafikk faktisk vise frem statistikken at ungdommen bak ratte er VERST. og som sagt da i hvilken tilfeller!! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 ok gutter nå er det vel på tide at dere tar det med ro!! og diskutere denne saken på en normal måte... ikke oppfør dere som små drittunger vi må vente på svar fra politiet om hvem som er skyldig men uansett om vi finner ut hvem den skyldige er , har det svært lite å si om HOVEDSAKEn på denne tråden... Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg