Fluto82 Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Er det noen som har eller kjenner noen som har fordeler til 16v? Er blitt ødelagt den jeg har... og det er sinnsykt håpløst å få tak i på huggeri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Hurra!! endelig har mikkemus mekaniker fluto klart å legge ut bilder. Bilde av bilen min og av turboen som jeg monterte på den "nye" toppen i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Her kommer en oppdatering. Virkelig begynt å dra seg til nå. Ble til at jeg tok ut girkassen også. men har fått montert clutch og montert motor til girkasse. flyttet over oljepumpe. fikk fjernet fordeleren som satt på blokka. Flyttet over drev og aksling og oljepumpe fra 9A motoren. Fått sveiset olje retur fra turbo på bunnpanna,sveiset ekstra utak for bredbånds lamda på downpipen. Har fått en del deler også,fikk toppakning og toppbolter denne uka her. så får jeg reg.reim til uka. det som ikke er fult så bra,er at det er brudd på to av kablene til fordeleren,prøvd å demontere den,men det sitter en liten bolt på den delen som sitter inne i toppen som er ett lite helvete å få ut. Tips mottas med takk! Badcase2: Festet til girkassen er knekt,det som sitter på armen bak på girkassa. noen som vet hva den delen heter? Fant den ikke under motorfeste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 topp med turbo: tomt motorrom(stakkars rado). motor med girkasse. motor innsug Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Ikke redd for riper i panseret altså :) Kommer seg nu. Mulig motorvarmeren din må bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 var veldig forsiktig(hehe)... begynner å dra seg til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Turbo_FB: vet du hva det feste på baksiden av girkassa heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Nei ikke sikker desverre, men det er jo høyre motorfeste liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Legg ut et bilde av den armen som er knekt. Mulig jeg har en liggende. Delenr er også lurt å skrive ned. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 er ikke armen som er knekt. men den delen som armen er festet til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 lurer litt på om det kanskje skal være to delt? var olje fylt også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 stod ikke noe VAG nr på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Har bestilt nytt motorfeste og fordeler som jeg får denne uka her. Til helga blir det mest sannsynelig å sette motoren på plass i bilen. Det eneste jeg trenger av deler er ting det ikke er så stress med,ny bensin pumpe og bredbånds lamda. Vet noen om det er 1 eller 2 bensinpumper på Corrado? Jeg mener det bare er den i tanken,men er ikke helt sikker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Festet er todelt, og det er 2 pumpr på Corrado. En i tanken og en under bak. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg