aqualemon Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 hvor bak ligger den andre pumpa lurer veldig på det? Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Titt under bilen din på høyre side bak. Rett ved innfestning til bakaksel. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Det er den runde "greia" som sitter på passasjer siden bak.. Kan tenke meg at den er ca 15cm i diameter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 I dag er den store dagen!!! I dag skal "dama" mi få ny motor. skal prøve å få tatt litt step-by-step bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Fått gjort en del i dag. montert motoren. koblet til begge drivknutene,fått på plass radiatoren,koblet giroverførningene. (de fungerte også...) Begynt å koble vannet som skal inn i blokka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 steike fluto! Du er jo født med nøkkelen i hånda du ;) Keep up the good work.. Sorry at jeg skriver så lite, holder på å lage meg rømmegrøt , hehe. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Det er kanskje å ta litt hardt i... hehe. men det går frem over. som sagt,learning by doing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Ble bare en kort økt i dag.. koblet til vann til blokka og montert dynamo. er det noen som kan sjekke hvor ledningen fra - polen på batteriet er festa(den grove svarte)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Endelig var toppen på plass. boltene dratt til med moment. Koblet ferdig alt vannet. Begynt på det elektriske. har tre små kabelsko jævler som merkinga har falt av på,så jeg står litt fast. eneste jeg vet er at to av de skal sitte på der oljefilteret sitter... CRAP... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Regreim,dynamoreim osv på plass. Innsug på plass. vakuum koblet til. fuelrail og dyser koblet til. det som gjenstår nå er rørene til IC og IC-innsug. kanskje prøve å starte den i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 hvilke farge er det på ledningene? Hvilken type kontakt? Hvor ender de sånn ca? Tykkelse? Skal prøve å lete meg fram... Det er en original 16v du har? årsmodell? Motorkode? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Har funnet det ut. var til olje trykk og en annen duppe ditt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 ok Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Nå er jeg ferdig med steg 1 når det gjelder motor bytte. Fyra den i dag. og den startet og gikk. gikk ganske ureint,men regner med det er en del justringer som skal til. har også en kjempe vann lekasje der vannet kommer inn i toppen. vet ikke om jeg skal bytte delen,eller lime den på med TEC 7. den er også ganske så treg å starte. men den går,og det er jo ett gått stykke på vei det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Dobbelt faen!!!! Kjempe problems med registeret. Etter å ha plundret frem og tilbake med reg.reima fikk jeg den på... prøver å kinne motoren,men den går kanskje bare 6-8 runder,før den stopper opp. virker nesten som at stemplene butter i noe. når jeg satte på reima gjorde jeg sånn: stilte merket på kamhjulet likt med merket på dekselet på toppen. Sørget for at fordeleren stod på sylinder 1. roterte veiva til merket på svinghjulet flukta med pila på girkassa. Fikk låst av veiva slik at den ikke roterte imens jeg satte på reima. Sjekka deretter alle merker og de stemte. Strammet strammehjulet,og merkene stemte fortsatt. Testa med startmotoren,og da skjer det som er nevnt ovenfor. Sjekker merkene igjen,og de er helt rocka... Faen skjer???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.