Fluto82 Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 brukte forresten merke nr 2 på girkassa. det er en strek med en ring over. er ikke det TDC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Fått igang radon igjen. Kakler og går ujevnt. Men det var heldigvis ikke noe galt med registeret. Tenningen er ikke justert. men den starter og går. virker litt som den ikke fyrer på alle 4 før den kommer høyre opp i registeret. Fant også ut at isolasjonen på dyse nr 4 er borte på begge polene. men de tar ikke inni hverandre. kan det ha noe å si? får nye ledninger i morra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Kan hende du får overslag ved dysen ja. Vil nok hjelpe med nye ledninger. De har lett for å bli sprø og at isolasjonen faller av. 1,8T bruker forøvrig samme ledningsnett til dysene Får vel se litt på planen når vi kan ta en runde med emulatoren også jeg da Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Har ikke fått kjøpt bredbånds lamda enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Klikker snart i vinkel!!!!! Har montert hele motoren etter alle kunstens regler! Den starter og går av og til... Når den går,går den veldig ujavnt. Puttrer kan man si. (litt fiske skøyte aktig.) Veldig vanskelig å starte. Og det smeller ofte i eksos anlegget når jeg prøver å starte den. Fordeleren står på litt over 0 grader. max 5. sjekka alle dysene. De gir bensin de. sjekka gnist på alle plugger. de virker. byttet chip... skjønner ingneting jeg nå. plugg ledningene står riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 ..."smeller ofte i eksos anlegget" = for mye bensin? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Kanskje tenninga er 180 gr feil? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Kanskje tenninga er 180 gr feil? Forklar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Allt av merker og slikt kan se ut som det stemmer, og det gjør det vel egentlig, men merkene stemmer bare overens hver andre runde. Husker ikke helt hvordan jeg løste det på 16V, men når det ble 180 gr feil på G60`n løsna jeg fordeler, løfta den opp og roterte fordeleren 180 grader og satte den ned igjen. Du kan også bytte om på pluggledningene. Flytt ledningene 180 grader på fordelerlokket. Er så dårlig på å forklare, hadde vært bedre å hatt motorrommet forran seg..... Har du fordeleren i blokka eller på toppen? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 har fordeleren på toppen. den står rett vei. med de "justeringshakene" opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Har du sjekka hallgivern i fordeleren? Noe olje som siver inn rundt akslingen i fordeler? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 fått fyra bilen.. var fordeleren som var feil justert,pluss kanskje feil rekke følge på plugg ledningene. fikk også justert tenningen i dag.. hurra! Men så dukka det opp ett nytt problem. Første giret har blitt borte. går bare rett i 3.gir. hadde av giroverføringene da jag hadde ut motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Corradon går!!!!! Er ett par barnesykdommer enda,men det virker ikke å være så ille. Må bytte gasswire. Wire'en kommer veldig høyt opp på denne typen oppsett og titter nesten over torpedo veggen. og motoren får av og til ett "powerdrain" skjønner ikke helt hva det kommer av. Kanskje dårlig kontakt en plass. men det er ett problem som kommer og går. Motoren virker veldig hissig og fin. men kjører bare på 0,6bar ladetrykk. Blir å satse på mellom 1,2 og 1,5bar trykk etter at jeg har fått logget motoren med bredbåndslamda. litt nervøs for toppakningene,fordi den jeg har er en bedriten mekonomen pakning,med stålinnlegg kunn rundt sylinderene. men den tid den sorg. er ikke verste jobben i verden å bytte den hvis den går ad dundas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 noen som vet hva dette kan være. motoren fusker masse på lavt turtall,men kommer seg hvis man gir gass. Finner ikke ut av det jeg. det hender av og til at den stopper hvis jeg lar den gå på tomgang når den er inne i en "fuskeperiode" mens andre ganger er alt som det skal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Min er også slik. Men egentlig bare mest i begynnelsen, når den er kald og jeg starter om morgenen. Men da er den hele tiden på kubbepunktet, og jeg må gasse på til jeg når 3000-4000 omreininger. Varer en god stund til motorn er skikkelig varm. Hørte noen på forumet her sa det kunne ha noe med fortenning å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.