Fluto82 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Tenningen er justert etter det han som lagde chippen ville ha det. derfor det er litt rart. vakuumet virker som det skal. fordeler og lokk er helt nytt. nye plugger og ledningene er ikke mye brukt de heller. lurer litt på delevis tett bensinfilter. noen som vet hvor det sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 en kamerat som hadde en cosworth sleit me detta.. det viste seg da å være at den sugde falsk luft ved innsugs pakningen.. den var helt merkelig, å når han bytte pakningen så var den som ny Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 kanskje sjekke med startgass rundt innsuget da. er jo to delt innsug med to pakninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 det rare er at det er ikke ett konstant problem,men ett problem som kommer og går uten noe spes mønster.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Jeg får F#¤% ikke til dette her jeg. bilen fusker som bare det. dette har jeg sjekket: Dyser-ok,fordeler(m/hallgiver)-ok,pluggledninger-ok,fordeler lokk-ok,vakuumslanger-ok,sikkringer/rele-ok,register-ok. hva i alle dager kan det være da?? noen dager er bilen helt tipp topp,andre ganger så er den helt håpløs. fusker så hele bilen rister. eneste som går igjen er at fuskingen avtar etter gass pådraget og turbotrykk. brukt to forskjellige chip,men det var ingen bedring. hva er symtomene på gåen lamda sonde? hjelp mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 det rare er at det er ikke ett konstant problem,men ett problem som kommer og går uten noe spes mønster.. er sånn det var med han kmeraten min å,, men det rare var at det ikke hjalp no på vår laaaaaaange søke hælvete å spraye på rundt der den sugde,, syns det var rart men.. er du helt sikker på at du ikke har no jordfeil?? kan ligge å treffe godt inni mellom å ikke ha nok kontakt inni mellom det å da.. Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 kan ligge å treffe godt inni mellom å ikke ha nok kontakt inni mellom det å da.. Hæ? :confused: Om lambdaen er gåen så vil den ligge å jage litt på tomgang vanligvis. Kan også måle spenningen den gir. 0-1 volt avhengig av co. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hæ? :confused: Om lambdaen er gåen så vil den ligge å jage litt på tomgang vanligvis. Kan også måle spenningen den gir. 0-1 volt avhengig av co. dårlig kontakt kan gi ok jord noen ganger å noen ganger ikke.. om den forflytter seg bittelitte granne f.eks Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 i dag ble den uber håpløs,skulle hjem fra jobb,og da gikk den ikke på reint på alle 4,og eksosen lukta faen i helvete ifølge kompisen min som kjørte bak meg.("sur lukt") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 fikk den til å gå noenlunde i kveld. uten at jeg faktisk gjorte noe spesielt. rusa motoren lenge og da gikk den bedre og bedre etterhvert. prøvde å koble fra lamdasonden,men det gav ikke noe utslag. men problemet vil dukke opp igjen,siden jeg ikke vet hva det kommer av. :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvis du kobla fra lambda uten at noe skjedde, kan det være en indikasjon på at den er defekt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 ikke godt å si... kan ikke tenke meg at den er problemt,siden det ikke er hele tiden det er sånn. skjønner ingenting jeg nå... ikke så veldig hokus pokus å bytte motor,men feilsøking er ett helvete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 ingen som har noen formening om hva det kan være? står skikkelig fast her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hvis du ikke har prøvd å bytte lambdasånde enda, så ville jeg forsøkt det. Prøve alle ting mens man først er i gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 koster vel en formue den da... hehe... må prøve alt ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg