JuB Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Kjører du med bblambda? Jeg kjører kun med bblamda, så jeg har koblet 2 stk motstander på kontakten som går til hjernen der den vanlige lambdaen skulle sende signaler. Slik at hjernen tror den får riktige signaler. Dette står på sidene til plxdevices.com under R500 users guide. Edit: 8. Install the 20 Ohm, 10 Watt load resistor to prevent the engine check error code. This allows your ECU to "think" that your stock narrowband sensor is still being heated. This resistor can be obtained from your local radio shack or electronics store. If 20 Ohms is not available, two 10 Ohm, 10 Watt resistors connected in series (not parallel) will also work. Install the noise filtering capacitor across Chassis GND and O2 Signal Input as close as possible to the ECU. This eliminates unwanted electrical noise and increases close loop ECU performance. This capacitor is not illustrated below. See installation instructions for more information. *It is EXTREMELY IMPORTANT that your 20 Ohm resistor is rated 10 Watts or greater. This resistor gets hot during operation and extreme care must be taken to find a suitable location to mount. Avoid contact with plastic, wires, tubes and any material that may potentially be flammable. *You may use two 10 Ohm 10 Watt resistors connected in series as an alternate solution. Radio Shack part#271-132.8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 har kun orginal lamda. har ikke rota meg til å kjøpe brdebåndslamda enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ble dritt lei av hele bilen. kjøpte meg en golf 4 gti istedenfor. corradon blir avskilta og lagt på is inntil videre. eller solgt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hehe. Men TENK så morro du vil få det når bilen er i orden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 er en fantastisk bil,og fortsatt favoritt bilen. men det er ikke noe gøy når man totalt mister motivasjonen. fikk nesten lyst til å sette fyr på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hehe, vet godt hva du mener. Har så masse problemer med min at jeg ikke vet hvor jeg skal starte. Skal selge min også etter hver ja, men før det skal den se ut slik jeg har planlagt leenge. Skal oppnå det selv om det ska koste mg 10år og 500 000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 blood sweat and tears Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Nå!!!! My fellow corrado owners! Har jeg gravd frem rado'n. Og det var sinnsykt godt å se "dama" mi igjen. Begynt så smått å legge litt planer om hva jeg skal gjøre. -Bytte toppakning,har kun mekonomen dritt pakning,så jeg bytter til org vw 9A pakning. i metall. -bytte innsug,vil ha kort innsug istedet for det lange som går over hele motoren. -bytte lamda sonde -bytte pakninger til eksos manifoil -få den eu-ok og reg med 2L16vT hos biltilsynet. Prøve å få den godkjent med 170hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Hvordan går det med den da? Putrer og går dårlig på tomgang eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 man blir fort utbrent på et prosjekt når man plages ja. etter en god stund får man gnisten igjen, og da tenker man som oftest klart. Hvilke problemer har du i disse tider? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 har ikke testa å starte den. men da jeg gav meg var det veldig problem med "powerdrain" og fusking. tror den får formye bensin av en eller annen grunn. kommer til å sjekke alle jordinger og slikt i første omgang. også kommer jeg til å gjøre alt det som stod nevnt litt før.så det blir spennende. håper på å få skilt på den iløpet av juni-juli. burde ikke være noe problem hvis jeg skrur turbotykket helt ned og får den benka til 160hk+10%? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 sliter med en feste brakett til kjølevann som skal sitte i fremkant på toppen... alle skruehullene er helt rassert. tror dere denne vil henge om jeg limer den fast med TEC7? Det er jo ett kjempe bra lim som både limer og tetter bra. og tåler opp til 95-100C. hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 kan du ikke bare gjenge opp en str. og sette inn en ny bolt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 eller få noen som sviser alu til å tette alle tre hullene og lage tre ferske... funker det også... det ene hullet ble dårlig da jeg skulle borre ut skruen,borret dro seg litt skakt, i forhold til bolten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 du kan også sette inn hellicoil gjenger det fungerer meget bra, det koster litt men det er vært det. lykke til.:viske: Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg