Oekern Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Beundrer ditt mot og åpne sinn ! Lykke til :) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 er ikke noe vits i å grine før jeg har prøvd å starte den og fått konstatert at motoren har havarert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Joa. sant nok i grund. hehe Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Kilen som har knekt altså!!?!! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Vanlige er at bolten som holder reimhjul skrur seg ut. Bør bytte den hver gang du har den av og kjøre på med locktite og riktig moment når det skal sammen igjen. Stå på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 kilen er knekt tvert av. Turbo_FB: den var dratt til med riktig moment. men shitt happens. får se hvordan det har gått når jeg får meg ett nytt veivhjul. lever i håpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 ikke gi opp for da har du tapt fint at du har litt mot stå på vidre . Fluto82 Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Uff, du har vært skikkelig uheldig du, men står fortsatt på =) Fikk den moralboosten jeg trengte nå! Nå skal jeg jammen ut å skru Corrado =) Lykke til da Fluto. Sikkert en filleting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 uheldig ja. skulle nesten tro det hviler en forbannelse over bilen min. uheldig fra ende til annen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Getawayinleveld Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Hva skjer med corradon om dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 ikke stort,den står ute og fryser. har delene for å få den igang igjen,så sant jeg ikke har bøyd en hel del ventiler. blir å sette på veivhjulet og reg reim og se hva som skjer når jeg starter den. men det blir nok ikke før det blir varmere i været. Kem e du for ein? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg