Gå til innhold

Irriterende Advarsler!

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg smått å bli irritert av å motta advarlser og gule kort og hva faen det ikke måtte forekomme av helt idiotiske grunnlag!

SOM at jeg har mine sponsorer i signaturen!

dere kan IKKE! nekte folk å gjøre reklame for sine sponsorer JA selv om det er et firma ! ! !!

og dette er en helt idiotisk grunn å gi advarsler for!

jeg fortsetter med å ha dem i signaturen, så får dere mods, gjøre som dere vil med det!:fucku:

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo det samma jeg sier.

BF er et forum. det er ikke en butikk/importør forhandler!

ERGO ingen konkurent overhodet!

At bilbyggere har reklame i signaturen sin er ingen NØDVENDIGVIS gratis markedføring for det firmaet.

Å nekte folk å ha reklame i signaturen blir det samma som at alle som skal på gatebil må fjerne klistremerkene på bila sine ettersom det er gratis reklame

F U C K E D U P!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer enn nok reklame på sida her fra før, hvorfor skal de la folk fylle sida med enda mer reklame? De setter jo ikke opp reklamen fordi det ser fint ut, men for å kunne finansiere sida. Og det er ikke akkurat sånn at dine sponsorer bidrar til det.

For å sette det HELT på spissen er det jo på en måte som å gå hjem til noen og henge opp reklame på veggen dems :P

Men en liten link burde ikke skade da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en veldig enkel sammenligning her er:

Du klistrer reklame på bilen din, du får penger. Bilen din er en utgift du står for

Du putter reklame på forumet her, du får penger. Forumet koster penger, men ikke dine penger.

Det er vel ikke å komme unna at det er mange potensielle kunder på forumet her, det er vel ikke helt urimelig at de som tjener på bruk av forumet putter litt penger i den allerede tomskrapa kassa til bilforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår