sugekopp Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Nå begynner jeg smått å bli irritert av å motta advarlser og gule kort og hva faen det ikke måtte forekomme av helt idiotiske grunnlag! SOM at jeg har mine sponsorer i signaturen! dere kan IKKE! nekte folk å gjøre reklame for sine sponsorer JA selv om det er et firma ! ! !! og dette er en helt idiotisk grunn å gi advarsler for! jeg fortsetter med å ha dem i signaturen, så får dere mods, gjøre som dere vil med det!:fucku: Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Ser ikke noen sponsorer i signaturen din jeg. proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Nei det er fordi idiotene i ETT sett sletter dem.. eller.. BARE en. han som kaller seg EYELID. rart at ingen andre admins har brydd seg selv om jeg har hatt dem i signaturen siden april! Og jeg er ikke den eneste! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Og hva er egentlig galt med firmanavn i signaturen? Heil to stupidity! proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 er jo det samma jeg sier. BF er et forum. det er ikke en butikk/importør forhandler! ERGO ingen konkurent overhodet! At bilbyggere har reklame i signaturen sin er ingen NØDVENDIGVIS gratis markedføring for det firmaet. Å nekte folk å ha reklame i signaturen blir det samma som at alle som skal på gatebil må fjerne klistremerkene på bila sine ettersom det er gratis reklame F U C K E D U P! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
89erik Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Det er mer enn nok reklame på sida her fra før, hvorfor skal de la folk fylle sida med enda mer reklame? De setter jo ikke opp reklamen fordi det ser fint ut, men for å kunne finansiere sida. Og det er ikke akkurat sånn at dine sponsorer bidrar til det. For å sette det HELT på spissen er det jo på en måte som å gå hjem til noen og henge opp reklame på veggen dems :P Men en liten link burde ikke skade da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 øhm, er ingen av oss som har LINK. jeg hadde bare text under! og det var visst fy fy! er ikke snakk om direkte URL link, banner eller no av den form! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Samma som å skrive Takk til rockshop opems pulverlakk og julenissen det er forbudt Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Hm..men det snakkes jo ganske mye om gatebil på dette forumet her da? Er ikke reklame det kanskje. Er flere her som har "driftbattle-crew" i signaturen sin.(?):rules: proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 eller.. BARE en. han som kaller seg EYELID. :hello: Faktisk RDL har det vært TRE stykk som har vært inne på signaturen din i dag! Noe mer du lurer på, så kan du få lov til å fortsette å ta det på PMene. innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Hvorfor I DAG.. jeg har jo hatt dem siden april! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Dette er ikke noe å grine over. Det er reglene på Bilforumet. Liker man ikke reglene, får man gå andre steder. Enkelt og greit. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Tror en veldig enkel sammenligning her er: Du klistrer reklame på bilen din, du får penger. Bilen din er en utgift du står for Du putter reklame på forumet her, du får penger. Forumet koster penger, men ikke dine penger. Det er vel ikke å komme unna at det er mange potensielle kunder på forumet her, det er vel ikke helt urimelig at de som tjener på bruk av forumet putter litt penger i den allerede tomskrapa kassa til bilforumet. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg