Gå til innhold

Raanecrewet: Volvo 740TIC, banebil og lekebil (m.skilter)

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så denne lever enda:P

Ny turbo er skaffet.. Settest på imorgen.. Har også "mistet" et gir.. (Reversen) Så skal ta ned kassen, demontere det lokket på den, og se om en av kubbene har fallt ut/av. Hvis ikke, får vi klare oss uten revers gitt.. Skal ikke lade like mye med den nye turboen, nok med 1Bar enda tenker jeg. Hvis ikke jeg får henta den nye cooleren imorgen..

Og ja, allt anlegg er tatt ut (Utenom spiller og 2 høytalere foran, men dette skal også ut). Resten er tatt ut, bakseter, tepper i bagasjerom osv. Setene skal også byttest ut med bøttestoler, og i samme slengen skal teppene foran også tas ut.

Går litt sakte dette prosjektet.. Har mye annet å gjøre også..:P

Kom med bud på R-Sport trekket. (Send meg PM de som er int.) Jeg har ikke tid til å drive å luke ut alle som er int. Trekket er helt greit. Noen små sigarett hull på passasjer trekk mener jeg å huske, men det er ikke stygt/skjemt bort.

Baksetet, teppene osv er kastet i boss. Det samme skjer sikkert fram setene. Hvis ikke noen andre skal ha det. (Farge Blå).

Har også en drøss andre deler.. Div overdrive transfer kasser, fordelere, tåkelys holdere, turbo manifold (eksos)++ Spør om deler, mulig jeg har det..

Og denne motoren fungerte greit igrunn. Tror det var ca 190-220hk i den. Og når den legger ut rumpa i 80km/t ved å bare clutche-gasse litt, så går det greit nok til å leke seg med! :)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde (Eneste jeg har..). Her ser dere en del av baksetet. Men dere sjønner iallefall nå hva slags farger det er snakk om!

DSC00482.jpg

Har fått bud på 1500,-

Skal noen ha det, må jeg ha bud over dette. Nytt koster/kostet vel dette rundt 5-7000,- ble jeg fortalt.

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår så skulle den nye turboen monterest.. Men pga jeg har blitt noe sykt fordømt forkjøla osv, ble det ikke gjort.. Hjemme fra jobb idag, døør snart av kjedsomhet. Får prøve seg på jobb igjen imorgen..

R-sport trekket er trolig solgt.. til en som ga bud på 1500,-

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider