Gå til innhold

Da ble det bmw igjen - E36 318is

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Har angret på at jeg solgte E30`n og kjøpte ford, så når jeg skulle bytte bil igjen mått det så klart bli en bmw. Så i dag kjøpte jeg meg en strøken 93` E36 318is, strøken og tysk importert i 2000. Den har rulla rett over 200.000, men den er tight og rust fri. Det siste året er det byttet olje + filter, plugger, pluggledninger, bensinfilter, luftftilter, Bremseskiver foran, cluch, reg kjede, stødempere, eksos og kvitteringer fulgte med på alt fra verksted. Bilen ble er akuratt eu-godkjent med null feil...Betalte 62.000kr for den, var det er bra kjøp?

Noen bilder...

85_-777065254.jpg

85_-1651449415.jpg

85_983556757.jpg

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg tro du har gjort. Den så hel og fin ut på bildene. Flere bilder? Interiør osv?

Har bare bilder fra selger, men skal ta noen bedre bilder når jeg får bilen rett over helga. Det er helt og fint stoff interiør, men jeg skal bytte til skinn/delskinn interiør vist jeg finner et fint tilsalgs.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, der fikk han for å dra på litt ekstra fordi han skulle selge bilen.. :) Tipper han bannet endel :)

Det ser ut på bildene som du har gjort et ganske godt kjøp ja. pen bil, gratulerer :)

Hehe...ja, han skullenok han hørt på mor si og latt bilen stå til over helga.

Har vurdert og bytte til m-teck fanger, men jeg liker rieger leppa veldig godt. Det går fullt av e36`r med m-teck fangere her i byen, så det er greit og skille seg litt ut i fra mengden.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider