crazy passat Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Noen som har vært borti steg3 som BSR har så veldig billig nå? Ser dem har kampanje tilbud nå til 15900sek (13900nok) ferdig montert. Dem sier at du for 222hk og 379nm, er det sundt for en vanlig passat 1.8t 1999 gått 140000km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Hei Jeg har steg 2 på min passat 1.8t tiptronic 2000 mod. Pluss filter og eksos Var i Gøteborg hos Fredrik. Godt fornøyd og bra service. Ble anbefalt å ikke gå for steg 3 da det ikke ville være stor forskjell når jeg har automat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy passat Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Jeg har manuell så tror ikke steg3 skulle være noe problem på passaten min, ringte å snakka med dem der virka veldig seriøse, tenkte å dra ned neste uke å få satt det på, men er litt skeptisk på om motoren tåler det over langen:driving. Vet du må bytte trykk plata i hvertfall for den blei vist veldig fort slitt viss den var orginal. Noen som vet hvor dem har bra men billig forsterket trykkplate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg