Gå til innhold

Mazda Permacy Clean-edition

Ranger emnet

ford-drifter

Anbefalte innlegg

Utrolig stilig å se en bil som hviler på 2 hjul.

går ann å lage litt mere gjennomførte modder. Bruk mere tid, se etter feil osv FØR du slenger ut bilder.

ser isj akuratt isj ka du meiner med 2 hjul bilen har 4 :P

skriv heller ka som du meiner er feilen du ser isj skriv

går ann å lage litt mere gjennomførte modder. Bruk mere tid, se etter feil osv FØR du slenger ut bilder , for då ser *vi* moddere berre detta ?????? sei heller ka feilen e ka du meiner han kan gjøre annerledes :deng:

en volvo kan ikkje bli for lav:P

photshop <3 celan style <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo flyye dørene litt bakk sånn som eg gjorde på s40 eg moda de esje så vanskelig mn ellers var de en veldig bra mod

skulle gjerne ha vist deg korleis eg ville ha den men photoshopen min er fucka :(

du mente vell flytte? har gjort framdøre litt større og lengre bak...så mener du at den skal bli enda større??

* Nissan Sunny 2,0dLX

* Mazda 818

* Ford Taunus

* 2 x Ford Anglia 105E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stilig å se en bil som hviler på 2 hjul.

går ann å lage litt mere gjennomførte modder. Bruk mere tid, se etter feil osv FØR du slenger ut bilder.

enig med Volvo powa...

du kan jo si hva feilene er...

ikke bare at jeg må se etter feil...og da kommer det opp et spørsmål for meg, hvilke feil?

* Nissan Sunny 2,0dLX

* Mazda 818

* Ford Taunus

* 2 x Ford Anglia 105E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser isj akuratt isj ka du meiner med 2 hjul bilen har 4 :P

skriv heller ka som du meiner er feilen du ser isj skriv

går ann å lage litt mere gjennomførte modder. Bruk mere tid, se etter feil osv FØR du slenger ut bilder , for då ser *vi* moddere berre detta ?????? sei heller ka feilen e ka du meiner han kan gjøre annerledes :deng:

DU MÅ HA ALVORLIG PROBLEM MED SYNET DITT.

Sjekk ann hvordan hjulene på venstre side av bilen liksom flyter over bakken. Ser du det ikke? Er liksom litt vel lyst "under" hjulene, og da ser det ut som om bilen svever på 2hjul.

Makan. Får kjeft for å ha rettet på noe så synlig som dette. Lenge leve Volvo folket.

enig med Volvo powa...

du kan jo si hva feilene er...

ikke bare at jeg må se etter feil...og da kommer det opp et spørsmål for meg, hvilke feil?

Så klart så er vel du enig. slenger ut PS bilder fortere enn jeg bytter sokker.

Dårlig modd da enkelte linjer på bilen er blitt borte etter at du har "moddet" bilde. Mazda speed versonen, har ett veldig kunstig merke på bakluka. Det med dekkene som svever. Og ikke minst det lille røde feltet du har glemt å fjerne i venstre baklykt.

Skulle det være noe mere så kan du sende meg en mail på:

giveashit@shitshit.com

Og til sist.

BRUK MERE TID PÅ MODDER, å legge ut 1 modd om dagen blir tegn på at du ikke har brukt nok tid. Se nøye over og vær selvkritisk. Er ikke mye her inne på PS delen av forumet som er bra. Var bedre før i tiden, da folk faktiks gjorde sitt beste og virkelig sjekket over moddene sine før de ble postet.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo powa og ford drifter:

Er bra dere er såpass krasse i min lille kritikk. hvis dere som ekte mennesker og svar. Er vel kanskje en grunn til at dere ikke svarer. Modden ser halvferdig ut, og hjula er over bakken.

Er greit om donor bildet er dårlig, men enkelte ting må man vel kunne ta seg friheten til å endre? Er man ute etter en litt mere realistisk modd så er man nødt til å se over ganske nøye.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider