Gå til innhold

Anlegg til 940'en.

Ranger emnet


RunarSim

Anbefalte innlegg

Dette kommer veldig ann på dine ambisjoner og forventniger av annlegget, skal du ha litt bedre lyd enn originalhøyttalere så er du inne på noe, men vil vel anbefale å få montert et skikkelig frontsett også, spillern har 3 linjeutganger, noe som er bra hvis du skal bygge ut anlegget ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer veldig ann på dine ambisjoner og forventniger av annlegget, skal du ha litt bedre lyd enn originalhøyttalere så er du inne på noe, men vil vel anbefale å få montert et skikkelig frontsett også, spillern har 3 linjeutganger, noe som er bra hvis du skal bygge ut anlegget ytterligere.

 

Jeg hadde gått for en Alpine-spiller med tidskorreksjon. Har man prøvd det er det ingen vei tilbake!

Belia

V70 D5 Summum 2005

945 LT LPG 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil heller annbefale frontsett asså møkj bedre en hattahylle lyd:P blir feil lydbilde vist det kommer bakfra! et bra frontsett og ok dørhøytalere bak heller ville jeg sagt;) åsså sub så klart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje noe negativt å si om jbl hvertfall. Men invester i frontsett hvertfall, i tilleg til hattehylle. Er litt skeptisk til Sony spilleren. Ville personlig brukt litt mer penger på spiller men kommer jo ann på lommebok, budsjett og hva du er ute etter. Kan nok få fin lyd i bilen din med det oppsettet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å bygge meg ny kasse til anlegget mitt i min 940, har før tiden en kasse med 2x 12 JBL 1600w subber, som står mot setteryggen med bassreflekser i samme retning, mellom subbene. Bruker nå en MA Audio 1800w rms monoblokk på de, men fikk tak i en til, slik at jeg får en monoblokk på hver sub.

 

Tanken var å bygge kassa slik at den står helt inntil seteryggen med 4" rør opp i hatthylla, og subbene vil stå på baksiden av kassa, med magnetene pekende bakover.

 

Noen som har erfaring med dette? Fordeler/ulemper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår