Gå til innhold

Forsterker til 2 12"subb?

Ranger emnet

killan

Anbefalte innlegg

Det går utmerket å bruke et bil-produkt hjemme.

Ferdigbygde kasser kan i utgangspunktet låte dårlig men det kommer jo selvfølgelig an på kvaliteten på produktet samt seriøsiteten til produsent.

Billig kasse fra jalla-produsent vil aldri låte bra uansett hvilken forsterker som brukes.

Jeg vil tro både Eltek og Ljudia vil levere deg et produkt som vil fungere, men velger du HS500 fra Eltek så har denne forsterkeren innebygget delefilter slik at du sparer deg for den ekstrautgiften.

Lykke til med prosjektet!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går utmerket å bruke et bil-produkt hjemme.

Ferdigbygde kasser kan i utgangspunktet låte dårlig men det kommer jo selvfølgelig an på kvaliteten på produktet samt seriøsiteten til produsent.

Billig kasse fra jalla-produsent vil aldri låte bra uansett hvilken forsterker som brukes.

Jeg vil tro både Eltek og Ljudia vil levere deg et produkt som vil fungere, men velger du HS500 fra Eltek så har denne forsterkeren innebygget delefilter slik at du sparer deg for den ekstrautgiften.

Lykke til med prosjektet!

Mvh

Pål

Dessverre så har HS500 gått ut. kan ikke finne avtager til den.

Men han kan jo finne tlf.nr. på sidene å ringe og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Hypex HS200 som jeg strengt tatt ikke bruker. Kan sikkert skille meg meg fra den for 1500,- (nypris 2990,-). Kvitteringen følger med, men emballasjen har jeg brukt til noe annet eller kastet.. HS200 har innebygd delefilter og fasekontroll. En HS500 vil såklart være kraftigere, men samtidig endel dyrere... Send meg en PM om du skulle være interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider