Gå til innhold

Skal til Napa i kveld! Hvor er det greiest å parkere på OSL Gardemoen? :)

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

Hola!

I kveld stikker jeg fra møkkaværet (hehe) og peiser opp med tanksen min og parkerer på Gardemoen i en ukes tid tenker jeg likegreit, orker ikke stress med tog osv :P

Men hvor lønner det seg egentlig å stå? Uteplassene er jo sikkert greie, men åssen er det med fugledritt og sånn?! Kjipt å komme hjem, så er bilen full av etsende fugledrittfaenskap og lakken ødelagt. Er det no problem der oppe eller er alle fuglane kvesta av jetmotorer etc? :)

Har jo mest lyst til å stå inne, men det er vel svindyrt?

Takker for wisdom

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye flott om GT parkering (eller var det TT parkering??). Der bruker de bilen din privat når du er borte, grisekjører og lar bilene stå på fuktige jorder og råtne.

Står selv på et av de nærmeste feltene når jeg er ute og reiser. Ikke inne i p-huset som er helt inntil terminalen, for jeg mener å huske at det er ekstremt dyrt. Aldri opplevd møkk eller lignende på bilen når jeg har kommet hjem fra ferie.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye flott om GT parkering (eller var det TT parkering??). Der bruker de bilen din privat når du er borte, grisekjører og lar bilene stå på fuktige jorder og råtne.

Står selv på et av de nærmeste feltene når jeg er ute og reiser. Ikke inne i p-huset som er helt inntil terminalen, for jeg mener å huske at det er ekstremt dyrt. Aldri opplevd møkk eller lignende på bilen når jeg har kommet hjem fra ferie.

Sjokkerer meg ikke, har alltid vært skeptisk mot å levere bilen på f.eks GT og andre lignende tjenester. Er jo tross alt mennesker som jobber der :shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider