turbotassen Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Nå har det skjedd at jeg selv har mistet en venn i trafikken, og vet hvordan det føles :( Uansett, er det noen som kan fortelle meg hva som har skjedd her? Victor krasjet jo ikke i noe annen bil eller noenting.. Snakket med han noen timer før dette, og han var ikke søvning eller noe som helst.. Kan høy fart ha vært årsaken? Linker: http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/article2923154.ece http://www.bt.no/lokalt/article394177.ece Kan også legge til at hvis noen her på forumet kjente han, eller vil møte i minnestund, så skjer dette idag klokka 21 på Misje, der som bilen lå. R.I.P Victor Landro :shake Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 kondolerer:( kjipe greier dette ja. Ser ut som han kan ha hatt litt fart. Men det kan være så mye som har gjort at han f.eks har mistet kontrollen. Kanskje han bare prøvde å unngå et dyr som hoppet uti. Slikt får mange til å skvette godt, og da kan mye skje. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 javli leit , e så tankevekkende når man egentlig tenker seg om at han var bare 20, jeg er 19 nå tenk om et år hvis det var meg ...off ikke gøy å tenke på det engang!!! KJØR FORSIKTIG FOR FAN DA FOLKENS!!!! ikke grisekjør når det er unædvendig!:shake Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hei folkens, og takk for støtten :) Vil bare si at begravelsen er i Landro Kirke, førstkommende fredag kl. 11. Alle er hjertelig velkommen! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 kondolerer til familie og venner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Kondolerer...:( Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 kondolerer, tragisk når så unge liv går tapt i trafikken... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 kondolerer. Etter utseende på bilen kan det ha sedd ut som stor fart. en indikasjon på om han hadde sovnet hadde jo vært om det ikke var noen bremsespor. Er bestandig trist når så unge dør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Kondolerer til alle pårørende. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sostere Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Kondolerer til alle pårørende. Kjepe trist. Kjør pen alle sammen, så det ikke hender igjen!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smiley Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 kondolerer. Etter utseende på bilen kan det ha sedd ut som stor fart. en indikasjon på om han hadde sovnet hadde jo vært om det ikke var noen bremsespor. Er bestandig trist når så unge dør. I følge redningstjenesten (Viking) som hentet bilen var det null bremsespor og han hadde hatt seg en real skogstur. Så har nok vært litt fart ja, og man skal ikkje se bort i fra at han har sovnet. Siter Smiley Mazda RX-7 Turbo II Mazda B2600 http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 mista en venn i trafikken for en uke siden så jeg vet åssen du har det kondolerer til deg og hele familien :shake Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 I følge redningstjenesten (Viking) som hentet bilen var det null bremsespor og han hadde hatt seg en real skogstur. Så har nok vært litt fart ja, og man skal ikkje se bort i fra at han har sovnet. Han sovnet bak rattet ja, det var det vi fikk høre i begravelsen hvertfall.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Kondolerer. Ikke kjør bil når dere er trøtte folkens.. Siter 97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 jeg har mista en kamerat og ei veninne i traffikken det siste året så vet hvordan følelsen er. begge to døde pga rein og skjær idoti. han ene kjørte uten lappen og medst sannsynelig har han prøvd og hoppe på en bakketopp landa litt skeivt og så havna han rett i grøfta. etter det jeg har hørt har han sitti inneklemt i bilen i 6 timer før noen fant han og ringte abulansen. han døde nesten med ei gang ambulansefolka kom på stedet. ho veninna jeg mista satt på i en bil med en sjåfør uten lappen som skulle tøffe seg litt og dro alt fro godt på, fikk sleng på bilen og traff rett i en annen bil. ho døde på sykehuset noen dager senere. du har min dypeste medfølelse. kondolerer :( etter det som har skjedd har jeg alltid sotte med tårer i øynene når jeg kjører forbi plassene det har skjedd på :( Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg