Gå til innhold

corrado black turbo kort tids prosjekt

Ranger emnet


knoff

Anbefalte innlegg

hei.

du som har en rød en å jobber på kongsberg maritime eller?

 

si fra om du skal ha turbo kit da, så kunne vi slått sammen bestilling å pruta litt.. hehe

 

har idag lagt inn bud på nye felger: brock B1 9x16!

tror det kan bli bra med 25mm spacere

 

:

 

 

Det stemmer, er meg det! Kunne trengt en overhaling min også stakkars, men det får bli rullende prosjekt, har ikke råd/tid til å sette den fra meg. Blir litt bit for bit.

 

Har du fått noen ca. pris på turbo kit?

- VW Corrado G60 -89

x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det stemmer, er meg det! Kunne trengt en overhaling min også stakkars, men det får bli rullende prosjekt, har ikke råd/tid til å sette den fra meg. Blir litt bit for bit.

 

Har du fått noen ca. pris på turbo kit?

 

hehe.

pleier å være der å levere varer fra jobben i ny å ne. ser jo ok ut den bilen din da :partyon:

 

får komme å kikke litt en dag da kanskje :) hehe

 

fikk en pris på 12500 å no, ferdig levert på døra mi. skulle sende det som gave, så moms å ræl trenger jeg ikke tenke på..

 

men lurer på å høre på pris uten turbo å wastegate. koster jo 1500 for en pent brukt en.. da blir det jo en del billigere.

 

UPPDATE: Har lagt inn bud på felger i dag.. brock b1 9x16 som skal lakkes helt svarte. litt usikker på matt eller blank enda å muligens det blir en 12-15 mm blak ring ytterst på felgen.

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en pris på 12500 å no, ferdig levert på døra mi. skulle sende det som gave, så moms å ræl trenger jeg ikke tenke på..

 

Tenkte bare jeg skulle informere om at det kun er gaver under 1000kr sendt av privatperson som slipper mva.

Får du tilsendt en gave fra en privatperson bosatt i utlandet, er denne toll- og avgiftsfri dersom verdien på varen (ekslusiv frakt) er under NOK 1000,- (Fritaket gjelder ikke alkohol- og tobakksvarer).

 

Så med mindre de har satt pris på varer+frakt til under 1000kr totalt og sender fra en privat adresse, må du nok betale 25% moms..

 

Så da kan du nok bare plusse på 3 Laken tenker jeg..

 

Mvh. lavamakt

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle informere om at det kun er gaver under 1000kr sendt av privatperson som slipper mva.

 

 

Så med mindre de har satt pris på varer+frakt til under 1000kr totalt og sender fra en privat adresse, må du nok betale 25% moms..

 

Så da kan du nok bare plusse på 3 Laken tenker jeg..

 

Mvh. lavamakt

 

ja, men der er igrunn ett fett for meg når pakken LEVERES PÅ DØREN MIN MED ALT BETALT for den prisen.

så nei, kan ikke plusse på 3 laken.

antar at di har sendt såppas mye ut tidligere at di veit om denne dritt regelen

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men der er igrunn ett fett for meg når pakken LEVERES PÅ DØREN MIN MED ALT BETALT for den prisen.

så nei, kan ikke plusse på 3 laken.

antar at di har sendt såppas mye ut tidligere at di veit om denne dritt regelen

 

Tro meg, tollvesnet er ganske skeptiske til hva som egentlig er gave.......

 

 

Been there, done that........

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290148990656

 

Prøv å få den her som gave :)

 

Om det ikke ligger med invoice med en lavere verdi eller uten verdi, så holder dem ofte igjen varen til du har dokumentert at det er en gave eller betalt d du har.

 

At levernadør skriver at du får pakken på døren for 12500 så tar ikke han høyde for mva og avgifter som er utenfor dems land.

Samme som all sjø transport blir på lagt havneavgift til der de losser. Det er ikke noe avsender legger på eller har kontroll over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290148990656

 

Prøv å få den her som gave :)

 

Om det ikke ligger med invoice med en lavere verdi eller uten verdi, så holder dem ofte igjen varen til du har dokumentert at det er en gave eller betalt d du har.

 

At levernadør skriver at du får pakken på døren for 12500 så tar ikke han høyde for mva og avgifter som er utenfor dems land.

Samme som all sjø transport blir på lagt havneavgift til der de losser. Det er ikke noe avsender legger på eller har kontroll over.

 

 

får se.. får se

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er vel solgt nå tenker jeg =)

 

men hvorfor solgte du dem egentlig ?... du kunne brukt dem på coradoen eller ?

 

BTW gleder meg til å se sluttresult. av bilen din =)

lykke til

 

solgt hva da mener du? rh felgene er solgt tror jeg, men ikke momo felga.

 

planen var å bruke di på corradoen, men fant ut at brock b1 felga jeg kjøpte vil bli kulere sort lakkert en rh felga.

 

 

ny pris på alle 6 stk FELGENE uten dekk er foresten 3000.

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag(natt til idag) har det skjedd litt. har fått bygd ny eksos, denne gang med katalysator, men med flenser så det bare er å skru den av å skru på røret vi lagde til samtidig.

 

 

fant litt små rust på venstre hjulbue så det er kappet å sveiset litt der.

 

lakking blir sannsynligviss til helgen..

 

noen her som har lakkert bilen sin med den nye "ripefrie" klarlakken??

 

 

den skal vist være jævlig blank å fin??

 

 

skal få slengt ut no bilder den dagen jeg husker å ta med kamera .

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

noen som har sett eller har noen bilder av dietrich fanger med "tettet" hullene der grøftelys å blinklys er?

 

tror det kan bli ganske fint egentlig.

 

har idag tatt av toppen å levert den til porting å litt sånt.

 

får den vel antagelig igjen på torsdag, å da håper jeg down pipe å litt små stæsj har kommet også.

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har sett eller har noen bilder av dietrich fanger med "tettet" hullene der grøftelys å blinklys er?

 

tror det kan bli ganske fint egentlig.

 

har idag tatt av toppen å levert den til porting å litt sånt.

 

får den vel antagelig igjen på torsdag, å da håper jeg down pipe å litt små stæsj har kommet også.

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår