SilvrBlue Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 2ohm: 2x300w RMS subber eller 4ohm: 1x600w RMS subb? En kamerat av meg anbefalte 2xKicker Comp VR 12" 2x4ohm. Er dette noe å satse på? Eller skal jeg ha en kraftig subb på 600w RMS? I såfall hvilken/hvilke subber? Har 1 stk kicker sub fra før av.. ES element, 12". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Siden du har dynaBel forsterker så villa jeg ha satset på en sub fra samme merket: http://www.autobilstereo.no/index.php?main_page=product_info&cPath=16_21_29&products_id=150 den tåler 600w RMS og er på 4 ohm Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Ok, det ble 2 stk kicker CVR 12" på 300w RMS. Det låter unektelig bra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Ok, det ble 2 stk kicker CVR 12" på 300w RMS. Det låter unektelig bra. :) Kvaliteten på lyden hadde ingenting å si skjønner jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Kvaliteten på lyden hadde ingenting å si skjønner jeg... Det skal stort sett bare si "dunkdunk" fra subwoofere... Resten av lyden har man diskanter og mellomtone til. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 ja ja, hvis du mener det, så har du mye å lære ennå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 ja ja, hvis du mener det, så har du mye å lære ennå.... Ikke nødvendigvis, for dette er hva han syns om sub, og lyden fra den. Kan tenkes att han liker slikt bedre enn de presise og "bra" subene, eller han ikke hører detaljer i det heletatt i de dypere tonene, og dermed får en slik mening ;-) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 ja ja, hvis du mener det, så har du mye å lære ennå.... Teach me? imstupid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Det er vel fint lite å lære, du må lytte, ALLE kan lage til ei kasse som braker som en tornado men det er det å faktisk få det til å låte feks som ei tromme, en bassgitar osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Så orginal kicker kasser duger ikke det heller? Ikkeno hjemmesnekra her i gården. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Kicker er ikke akkurat kjent for den "peneste" bassen nei... spiller høyt, men ikke pent ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 lada lager biler som går frammover, det gjør ferarri også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiatfanden Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Ingen som svarte på første spørsmålet ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Nå som du har 2stk 12" (med dobble spoler??) så er jeg spent på hvordan du har koblet det... har du brokoblet forsterkeren?? paralellkoblet subene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg