Gå til innhold

Ole-H`s Golf V GT

Ranger emnet

Ole-H

Anbefalte innlegg

Liten tråd om bilen min.

2007 Golf V GT TSI

1,4 l 170 hk

- KW variant 1

- Åpent filter med rustfritt alu rør

- Tonede ruter

- TSW Estoril 8x19

- Rieger frontleppe

- Kamei øyelokk

- 6-trinns manuell girkasse

- 5 dører

- 2 soners Climatronic

- Bi-xenon

- Tåkelys

- Kjørecomputer

- El. vinduer x 4

- El. speil

- ESP

- Alarm

- Diffsperre

- Galv. karosseri

- Lakkert alle lister og nedre del på bakfanger.

- Teflonbehandlet

Videre planer er og få på resten av plasten fra Rieger, rette og valse skjermer forran, og justere opp hestene litt, men litt usikker ennå pga garanti.

Her er da fra kvelden jeg hentet den.

Gamle gode IV og V side om side.

DSC00424.JPG

DSC01070.JPG

DSC00455.JPG

DSC00475.JPG

DSC00499.JPG

DSC00520.JPG

DSC01013.JPG

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva er farge koden på den fargen, lyst på den fasrgen på 4ern min :)

Skal se etter hva lakk-koden er.

Veldig fin farge. Og ikke så veldig mange som har den... ennå hvertfall :P

Hei. jeg har en golf v gt ... Lurer på hvor du har fått tak i det luftfiltet kittet- eller er det noe du har laget selv?

Hilsen: JokkisGT-

Er bare til og kjøpe universal luftfilter, og finne en som kan sveise alu. Så bare borrer man hull til følerene :)

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se etter hva lakk-koden er.

Veldig fin farge. Og ikke så veldig mange som har den... ennå hvertfall :P

ja jeg syns den er utrolig fin :) har sikla litt på den fargen der :) send pm når du finner ut :) takker,

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lite som skjer om dagen. Ikke fått delene fra Rieger ennå.

Bestillte xenon kit til grøftelysa i går, men klarte jo og bestille feil. Tok H11 pærer... og på 2007 så er det jo HB4 9006 pærer. Så om noen trenger xenon kit til H11 så har jeg det her...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som skjer om dagen. Ikke fått delene fra Rieger ennå.

Bestillte xenon kit til grøftelysa i går, men klarte jo og bestille feil. Tok H11 pærer... og på 2007 så er det jo HB4 9006 pærer. Så om noen trenger xenon kit til H11 så har jeg det her...

Hei, først bare si at du har en veldig fin 5'er. Likte felgene godt!

Jeg kjører en R-TSI og skulle gjerne hatt xenon grøftelys. Usikker på om jeg skal ha HB4 9006 eller H11 pærer. Bilen er førstegangsregistrert i desember 2006. Du vet ikke tilfeldigvis dette? eller noen andre som kikker innom tråden?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, først bare si at du har en veldig fin 5'er. Likte felgene godt!

Jeg kjører en R-TSI og skulle gjerne hatt xenon grøftelys. Usikker på om jeg skal ha HB4 9006 eller H11 pærer. Bilen er førstegangsregistrert i desember 2006. Du vet ikke tilfeldigvis dette? eller noen andre som kikker innom tråden?

Takk takk!

Om du har en bil som er produsert i Jan - Mar 06 så har du H11, ellers har du nok HB4 9006. Beste måten er og skjekke på din EGEN bil. Er flere som har gjort denne feilen som meg.

Du kommer til pærene om du jekker opp bilen og legger deg under.

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent! utrolig pent :) og en passende farge på bilen! :)

men hvordan hovedlykter er det du har? er det spesielle lykter på gt/gti'ene i forhold til f.eks tdi? :S eller er det noe annet du har? :)

jeg er ute etter sånne lykter serru, synes det er litt penere med parklyset der du har det i stedet for den innerste ringen som jeg har det nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent! utrolig pent :) og en passende farge på bilen! :)

men hvordan hovedlykter er det du har? er det spesielle lykter på gt/gti'ene i forhold til f.eks tdi? :S eller er det noe annet du har? :)

jeg er ute etter sånne lykter serru, synes det er litt penere med parklyset der du har det i stedet for den innerste ringen som jeg har det nå.. :)

Han har nok som meg... Adaptive Xenon hovedlykter.

Det vil si at lyset følger rattutslaget i svinger.. slik at det blir lyst opp rundt svingene.

Man har også ett hjelpelys.. som lyser opp og lyser opp ut til siden på bilen, når man slåt på blinklys og eller kjører sagte og skal svinge. Meeeeeget uunværlig spør du meg.

Regner vertfall med at det er slike lykter han har. Tar jeg feil, så skyt meg med strikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det der. Er orinale Xenon lykter.

Har fått xenon kit til grøftelysene, men klarte jo og bestille feil. Bestillte H11 isteden for 9006. Biler produsert Jan - Mar 2006 har H11.

Men måtte koble dem på for og se om tempraturen passet til bilen, og det synes jeg, så da er nye under vei, sammen med D2S pærer i samme tempratur til hovedlyktene.

DSC01168.jpg

DSC01171.jpg

Problemet blir og få parklysene i samme stil.

Dem som sitter i der er "Xenon look".

Prøvde med noen LED lamper jeg hadde, men kom da opp feil pga. at jeg ikke har motstand på den. Så kutta bilen strømmen til den pæra. Blir vel og bestille disse

10mm_blaa.jpg

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fryktelig lyst på Xenon i grøftelysene jeg da... Men det koster jo 7.000 kr. + jobben!

Er ikke så greit når man er født med ti tommeltotter :)

Da får du bare kjøpe et slik xenon kit og slenge inn. Det jeg gjør. Blir ikke godkjent, men det får heller gå.

Ikke noe problem og montere dette heller. Trenger ikke kutte noen ledninger. Man dytter kontakta som går til grøfelysa i en boks. Og fra boksen går det nye leninger ut til xenon pæra som passer rett i reflektorne. :)

Du får se om du har H11 pærer eller 9006 (HB4).

Har du H11 pærer så kan du få et kit VELDIG billig av meg.

Bedre at noen får brukt det enn at det bare ligger her og støver bort. :)

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du bare kjøpe et slik xenon kit og slenge inn. Det jeg gjør. Blir ikke godkjent, men det får heller gå.

Ikke noe problem og montere dette heller. Trenger ikke kutte noen ledninger. Man dytter kontakta som går til grøfelysa i en boks. Og fra boksen går det nye leninger ut til xenon pæra som passer rett i reflektorne. :)

Du får se om du har H11 pærer eller 9006 (HB4).

Har du H11 pærer så kan du få et kit VELDIG billig av meg.

Bedre at noen får brukt det enn at det bare ligger her og støver bort. :)

Er desverre ikke interisert i å kjøre rundt med lykter som ikke er godkjente på en splitter ny bil.

Hvis jeg først skal ha noe slikt, så kjører jeg løpet fullt ut.

Men takk for tilbudet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider