Gå til innhold

Vurderer S4 2,7 Biturbo 99 modell

Ranger emnet

SofaPute

Anbefalte innlegg

Som dere ser av topic, så vurderer jeg å bytte bil.

Har kikka på denne..

Noen som har innvendinger?

har ikke bestemt meg, men fikk plutselig lyst på S4..

pluss at jobb og forsikring tilsier at jeg kan eie en S4..

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10794620&sid=xz7abcvh5GR993084

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som jeg sa i går SofaPute; hadde vært jævlig fett med en S4 :D

Og eneste som trekker litt ned på den der (etter min mening) er litt høy km stand og salgspanten som er på nesten 50 000kr mer enn det bilen selges for. Men så lenge man får papirer på at det blir slettet så er det jo ikke noe stress :)

Go for it! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe , økonomien tilsier at jeg kan kjøpe meg en s4, men jeg må tenke litt lengre frem. det er bedre å ha 5000kr å bruke på seg selv og andre ekstra i mnd, enn 5000kr på drivstoff til en s4 ;)

Bullshit, var i siviltjenesten og prioriterte bil framfor mat og klær i et helt år jeg :volvsmile

Og jeg bodde ikke hjemme nei...

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Ser egentlig ikke helt vitsen i å bla opp 2-300 tusen på bil når du er så ung. Kjøp deg heller en morobil. Bilene forsvinner jo ikke, og du har plenty av tid å kjøpe deg S4 på. Å ta lån på så mye i den alderen er drap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke helt vitsen i å bla opp 2-300 tusen på bil når du er så ung. Kjøp deg heller en morobil. Bilene forsvinner jo ikke, og du har plenty av tid å kjøpe deg S4 på. Å ta lån på så mye i den alderen er drap.

stemmer

en 1,9 tdi 4motion er mer enn nok morro med en chip i .

men trenger en fornuftig bil også, :)

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider