MortenK Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Det er synd med bakvinduet ja, og at det mangler reservehjulsbrønner.. Men du får stille på Ål, av og til ser ting annerledes ut på ekte enn på bilde.. Var interessert i bilen helt til jeg så at det var den med de rare bakrutene :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 kul bil.. men synes det så litt rart ut det med bakvinduet, tror det hadde blitt bedre å lakket vindusrammen i døra sort.. ;) og lista på siden av bilen, er den skjøtet, virket litt kort, eller er det synsbedrag? Smaken er som kjent som baken..... På 90 tallet når denne bilen ble bygget, var den svart med bertone kronen der som vinduet er kortet inn, så den er jo litt inspirert av bertone da. Jeg liker det vinduet godt, synes det kler bilen veldig bra:win , men er enig i at det burde vert lakket i vindus rammene der, jeg har og pusset der på høyre siden , men ble aldri ferdig med det. Alle listene til bilen var med , jeg la bare de til vinduene og den til bagasje lokket inni bilen siden klipsene er litt dårlige til dem. De listene på siden bak er kappet ja for der sto som sagt en vinge , eller det var mer som ett flatthjern som var dradd over bagasje luka og over på siden, husker jeg. Jeg skal prøve å få tak i bilder fra 90 tallet av den bilen, vet om han som hadde den da, han lovet meg bilder av den iallefall. Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 kul bil.. men synes det så litt rart ut det med bakvinduet, tror det hadde blitt bedre å lakket vindusrammen i døra sort.. ;) og lista på siden av bilen, er den skjøtet, virket litt kort, eller er det synsbedrag? hele bilen skal lakkes så ikke tenk på lakken:P Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 noen som vet hvordan man bygger om til automat-choke på disse vri åtterne? Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Vi bare mekker en chokewire av en bremsewire og bremsetrømpe som vi tar med fra jobb. Eller kjøp en ny chokewire. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Regner med jeg ser denne rundt i oslo traktene snart. Håper min er klar innen vinteren er over og. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 men jeg vil ha automatisk Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Leeeenge siden jeg var noe borti d. Kjører uten choke nå :/ Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Der ligger en wire i fra den orginale tror jeg, tror ikke det er så lett å lage den automatisk. Fungerer jo fint uten choke og så den trender ikke mye choke. Har du justert tenningen nå da? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 den fungerer ja, men da må man stå og ruse den i 10 min først.. fulgte det med en original wire? har bare skrudd opp tomgangen! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 noen som vet hvordan man bygger om til automat-choke på disse vri åtterne? Det kommer vel ann på hvordan forgasser det står montert. Er vel ikke alle det går å ettermontere el.choke. Bedre å gjøre som Kristian S sier og monter en original chokewire fra Volvo og koble inn på gasseren. Da vil jo lyset i dash'en virke også. Wire finner du jo på hoggern, koster vel bare noen kroner.. Hadde dette på min 245 med V8, funket fett det :) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 den fungerer ja, men da må man stå og ruse den i 10 min først.. fulgte det med en original wire? har bare skrudd opp tomgangen! Mener wiren ligger der ja , er bare å ta av luftfilteret og sette den på den "armen" på venstre siden av gasseren , du ser det med en gang. Spjeldet er i forgasseren iallefall , er bare å koble det til. Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 var inger wire der! var på skroten i dag før jobb og plukka med meg en chokewire til 10spenn! elleres, nye bremser er på, skal luftes etter jobb i dag! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Har aldri vært med på å skru bremeser på 240 som har vært så enkle å ha med å gjøre. Alle skruene løsna og ikke noe problem. Kunne jo til og med bruke de gamle røra og slangene. Helt fantastisk :) Det eneste som stoppa oss var at ikke hadde 8mm fastnøkkel til å løsne lufteniplene med damndamn Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 hehe... da skal man ikke klade:) Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg