volvo145 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Har aldri vært med på å skru bremeser på 240 som har vært så enkle å ha med å gjøre. Alle skruene løsna og ikke noe problem.Kunne jo til og med bruke de gamle røra og slangene. Helt fantastisk :) Det eneste som stoppa oss var at ikke hadde 8mm fastnøkkel til å løsne lufteniplene med damndamn Jepp, er ikke mye rust på den nei, kjekt å skru på en bil som er i bra stand og ikke alt er fastrusta på :-) Blir den å se på Volvotreffet til helgen eller? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 den blir å se ja! bremsene er ferdige, har lufta 4-5 ganger rundtom.. chokewire'n ligger bare å venter på å få gjøre sin jobb:D det som er fett er at alt av lamper osv. inni dashen funker (brake failure, oljelampa og alt!) bortsett fra det så har vel ikke takluka sett værre dager! den lekker som en sil, og sveiva er brekt:P skal faen meg sveise igjen hele dritten! Bilder: nye caliptere: nylakka vs. den som satt på: calipter montert: hjelpegutten: Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Herregud. ser ut som jeg sjeler. Takluka må du gaffatape igjen. Den er jo helt fjern. Får bare håpe at bremsene er fine når du fyrer opp før jobb. Hvis ikke får vi lufte litt til. Skal bli gött å få verksted, så vi slipper de sure jævla naboene dine. "Kan dere være så snill å ikke ruse bilen, barna mine skal sove.....". Hadde skjønt han om vi sto å rusa midt på natta, men 19.45 på kvelden. Det burde dem tåle. Han får kjøpe hørselvern til barna sine. Dessuten kjørte han andre naboen rundt med gressklippern sin. Jævla snobbefolk. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Er i hvertfall ikke rød i øya nå da Kristian:p Er bare å gi faen i sånne folk Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 "Kan dere være så snill å ikke ruse bilen, barna mine skal sove.....". Hadde skjønt han om vi sto å rusa midt på natta, men 19.45 på kvelden. Det burde dem tåle. Han får kjøpe hørselvern til barna sine. Dessuten kjørte han andre naboen rundt med gressklippern sin. Jævla snobbefolk. Hehe, så godt jeg har det her på landet...:peace: Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 jepp står ute med vinkelsliperen til både 01 og 02 ingen sier noe hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hvorfor har dere plukket av listene? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Listene skal vekk! nå er prøveskilter kjøpt inn, så nå er alt klart for ål! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Men du har ikke noe bremselys da. Hehe :kiss Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 hehe har dere tatt ut bremselysene i bakvinduet? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Jau, men når jeg klipte ledningene til dem funka ikke de andre heller. Funka de originale sammen med de ekstra? Sjekka ikke det før vi klipte. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 jeg tror de virket ja, mener jeg sjekket alle lysene for lenge siden. Du får følge ledningen og se hvor den ender:) Har dere gjort noe med peile røret til gir kassa da? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 se der ja, søte kristian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 jeg tror de virket ja, mener jeg sjekket alle lysene for lenge siden.Du får følge ledningen og se hvor den ender:) Har dere gjort noe med peile røret til gir kassa da? ikke enda..! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 hjemme fra ål! på vei ut, slutta pluttselig bilen å lade.. det ble mindre og mindre strøm til den tilslutt spytta ut halvmeter lange stikkflammer ut av ræva og omsider stoppa midt i veien:)fikk dytta den inn til kanten og dro på treff! vi prøvde med kristian s. sitt batteri og alt lyste men det virka som om startern var gåen! så jeg ringte hjem til fruen og spurte om hun kunne plukke med seg en starter fra steinar stolen. men jeg ville ikke at bilen skulle stå i gokk til i morra så jeg la opp nye kabler til startern, og jaggu faen så startan!! jeg kom meg hjem tilslutt, men fikk ikke stillt ut bilen i ål.. NESTE ÅR! tilogmed bremselysa begynnte å virke!!! -så ny sitter jeg her med en flott flunka ny GM starter!(den lukter godt) i morra skal jeg gå over alt av mystiske ledninger! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg