fjelling Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Bra du slapp å ha bilen stående oppi der da:) Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 hjemme fra ål! på vei ut, slutta pluttselig bilen å lade.. det ble mindre og mindre strøm til den tilslutt spytta ut halvmeter lange stikkflammer ut av ræva og omsider stoppa midt i veien:)fikk dytta den inn til kanten og dro på treff! vi prøvde med kristian s. sitt batteri og alt lyste men det virka som om startern var gåen! så jeg ringte hjem til fruen og spurte om hun kunne plukke med seg en starter fra steinar stolen. men jeg ville ikke at bilen skulle stå i gokk til i morra så jeg la opp nye kabler til startern, og jaggu faen så startan!! jeg kom meg hjem tilslutt, men fikk ikke stillt ut bilen i ål.. NESTE ÅR!tilogmed bremselysa begynnte å virke!!! -så ny sitter jeg her med en flott flunka ny GM starter!(den lukter godt) i morra skal jeg gå over alt av mystiske ledninger! Så du gadd ikke prøve å legge dirrekte-strøm til starteren først altså? hehe ;) Kjedelig at du ikke fikk den på treff, men det endte jo bra tilslutt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 ikke skjedd så mye her i det siste, MEN! jeg har lakka opp rattet svart og lakka rammene rundt frontlyktene, satan så fett det ble! bildet av starteren: det er fler ledningfester på denne startern enn den jeg har fra før, hva er alle til? Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 selger fortsatt felgene mine, så løp og kjøp!!! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ble bra med svarte rammer. Må bare få oss verksted nå. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 blei kjempe bra med svart ramme! akkurat kjøpt samma starter den er kjempe fin, koster litt mindere en den " mini startern " vis du har plass til den ;) har tenkt litt på synnes vi kan kalle våres biler får 282 !?! hehe :chevy Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Chevolvo 282 Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Chevolvo 282 jahh ! tenkte på det! haha!:titties: Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 da er det 282 da! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 da er det 282 da! yepps gjort om på prosjekte navne mitt nå ;) og oppdatert litt mer om frem over planer Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 send meg PM med pris på felgene da:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 pm er sendt! dette er volvo GT ratt ikkesant? satt en sånn pute på med volvo logo som er fjerna. Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 weee, turteller! den var krom (æsj), nå er den svart og fin! skal ha en sånn "monster tach" fra auto meter etterhvert, men denne får duge til da! ferdig lakka: klar til å montere: ferdig: sånn var den før: Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 fin turteller men vær så snill og ikke sett den oppå dasjen! pleasss!! :) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 pm er sendt! dette er volvo GT ratt ikkesant? satt en sånn pute på med volvo logo som er fjerna. 242 GT ratta så ikke sånn ut men kan hende det er ett annent type volvo gt ratt !?!? ;) hjalp og lakke en litt opp jah! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg