Gå til innhold

Caspar's Chevolvo 282 !

Ranger emnet

Caprice

Anbefalte innlegg

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hjemme fra ål! på vei ut, slutta pluttselig bilen å lade.. det ble mindre og mindre strøm til den tilslutt spytta ut halvmeter lange stikkflammer ut av ræva og omsider stoppa midt i veien:)fikk dytta den inn til kanten og dro på treff! vi prøvde med kristian s. sitt batteri og alt lyste men det virka som om startern var gåen! så jeg ringte hjem til fruen og spurte om hun kunne plukke med seg en starter fra steinar stolen. men jeg ville ikke at bilen skulle stå i gokk til i morra så jeg la opp nye kabler til startern, og jaggu faen så startan!! jeg kom meg hjem tilslutt, men fikk ikke stillt ut bilen i ål.. NESTE ÅR!

tilogmed bremselysa begynnte å virke!!!

-så ny sitter jeg her med en flott flunka ny GM starter!(den lukter godt)

i morra skal jeg gå over alt av mystiske ledninger!

Så du gadd ikke prøve å legge dirrekte-strøm til starteren først altså? hehe ;)

Kjedelig at du ikke fikk den på treff, men det endte jo bra tilslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

blei kjempe bra med svart ramme! akkurat kjøpt samma starter den er kjempe fin, koster litt mindere en den " mini startern " vis du har plass til den ;) har tenkt litt på synnes vi kan kalle våres biler får 282 !?! hehe :chevy

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pm er sendt!

dette er volvo GT ratt ikkesant? satt en sånn pute på med volvo logo som er fjerna.

242 GT ratta så ikke sånn ut men kan hende det er ett annent type volvo gt ratt !?!? ;) hjalp og lakke en litt opp jah!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider