Gå til innhold

Caspar's Chevolvo 282 !

Ranger emnet

Caprice

Anbefalte innlegg

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi var på skrotsafari under en sverigetur og da fant vi passende felger til Chevolvoen til Caspar. Noe uvanlig funn på en bilskrot, men..

DSC00432.jpg

DSC00436.jpg

Bakfelgene viste seg å være bredda volvo 740 15" felger.

Vi hadde ikke så god tid da vi var innom første gangen, så idag dro jeg tilbake og kjøpte løs felgene for Caspar da jeg bare bor noen kilometer unna.

DSC00442.jpg

DSC00440.jpg

DSC00441.jpg

Tror du må skaffe noen smalere dekk hvis du skal kjøre med dissa felga gitt!

Samme type felger foran også, bare uten bredding tror jeg blir stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at felgene er omtrent 9,5" brede, så jeg begynner å bli spent på hvor glatt det kommer til å gå å få dem på selv med smalere dekk.

Skapte litt oppstandelse da jeg kom trillendes med hjula inn der man betaler på hoggeren. Kom masse kunder akkurat da som ble stående å gape og oje seg over hvor brede hjula var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satan det blir fett og brett!! tror ikke det blir no krom senter på disse nei! og så er det enormt kult at felgene stod på drømmebilen som er en Nova, det blir nok det nermeste nova jeg kommer på en stund:D

felgene skal på enten de vil eller ikke, må det kappes, så kappes det!

er det baksiden av felgen som er rusten?

100% Death Proof

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nok gå på, på en eller annen måte:D De bygger bare utover i forhold til originalfelg, så blir bare skjermkantene som evt må endres.

Er litt rust på baksiden ja, men ikke mye. Er nesten bare lakken som har flassa litt.

Ser ut til at felgene er bygd sammen av innsiden av én felg som er sveiset på utsiden av en annen felg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...