CaliBreez Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 hepps er en blakk satan som vil kjøpe seg billigsubber.. han lurte på dissa eltek db12 elementa.. 4stk for 1500 spenn.. noen som har testa?? Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoooR Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Jeg brukte en slik en sammens med en Saga forsterker i en 626 for en liten stund siden. Da hadde jeg den i en 50 L lukket kasse bygget i 24 mm spon, fylt med skumgummi. Og til den prisen må jeg bare si at den spilte j***** bra!! meget fin og klar lyd. Men forsterkeren var nok litt for liten (suben fikk 80 WRMS) Uansett d er moren min som bruker dette anlegget så... lyden er på lang vei godkjent! ;) Siter -96 Saab 9000 2,3T -Litt futt.. -86 Rekord 2.2i -Masse ville gamp ;-p -Spiker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg