Torkil Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hei! Jeg har en 92 passat gl 1,6 (tidligere 1,9 men havari!) Fikk satt inn en 1,6 med 1,9 sin dieselpumpe og en nyere turbo. Bilen går ikke noe særlig og er vanskelig å starte. Er det noen som vet hvordan skal gå fram om jeg skal justere for å få den til å gå bedre? mer dieseltrykk og turbotrykk? hvor mye turbotrykk tåler en 1,6 liter aaz? Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 0,9 garantert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Hehe, høres bra ut. Har en turbotrykksmåler, men er det noen mulighet for meg å finne fram til 0,9 uten en slik måler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Min lada 1.1 bar... Gikk bra :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg